Bugün kazandık..

in #tr6 years ago

Merhaba herkese ben amatör futbolcu lisansıyla futbol oynuyorum kendi çapımda.Bugün kazandik ve sizinle bunu paylaşmak istedim.profesyonel futbolcu olabilmek için geç kaldım ama en azından ilerleyebildigim kadar gitmeye bunun için cabalayacagima kendi kendime söz verdim ve bunun için uğraşıyorum.Emeklerimizin karsiligi olarak bugün kazanabildik cok sukur.Size tavsiyem hayal ettiğiniz bi şey varsa ,ileride keşke deneseydim dememek icin simdi deneyin ve eğer basaramazsaniz bile denemiş olun.Suan bu yoldayım ve belki 10 sene sonra hala yaşıyor olursam bugünlerde ugrasmamin karşılığını alırım.Maddi olarak degil tabiki mutluluk olarak.Hoşçakalın

Sort:  

tebrikler.aslında hala geç olmayabilir. hatırlar mısın bilmiyorum, prso diye bir futbolcu vardı. Adam 30 yaşında tanındı ve 30 yaşında monaco ile şampiyonlar ligi finali oynamıştı yanlış hatırlamıyorsam.

Tesekkur ederim.Onu bilmiyorum ancak cok genç başlayan futbolcular biliyorum.Biraz da sans yardim etmeli o noktalara gelebilmek için

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 63119.91
ETH 2695.09
USDT 1.00
SBD 2.56