Steemit ve değişim [cointurk 16.projesi]

in #tr7 years ago

Merhaba arkadaşlar. Güzel şeyler yazmak isterdim ama pek de iyi bir seviyede olamadığımdan dolayı aradığımı bulamadım diyebilirim.

images.jpg

Steemit ile beni tanıştıran @ctuka ya öncelikle teşekkür etmek isterim. Steemit.com u öğrendiğimde hemen geniş bir araştırma yaparak nasıl işlediğine yönelik makaleler okuyup videolar izledim. Kendi sitesindeki sıkça sorulan soruların yanında tanıtım amaçlı hazırlanmış yaklaşık 130 sayfa ingilizce yazıyı üşenmeden okudum.
Daha sonra oradaki kurallara uyarak paylaşımlarıma başladım. Amacım kişilerle tanışıp kendimi geliştirmek ve nihayetinde steem ve SBD kazanmaktı. Her gün yüksek meblağlar kazanan kişileri görünce de biraz daha şevklenerek paylaşımlarda bulundum. Fakat gördüm ki bunların çok ta bir önemi yok. Neden mi?
Herkesin bot kullandığını
Türkçe içerik paylaşmanın pek de bir getiri sağlamadığını
Bazı kullanıcıların sahte hesaplar ile kendilerini oyladıklarını
Balinaların dikkatini çekmenin gerçekten zor olduğunu tespit ettim.

images-1.jpg

Eminim ki benim durumumda olan ve aynı hisleri paylaşan bir çok arkadaşım vardır. @kusadasi gibi kullanıcının türk toplumunu bu okyanusta desteklemesi sayesinde bir yerlere gelme ümidi beni tekrar ateşledi. Daha fazla araştırma yaparak daha sağlam içerikler neticesinde istediğimi kısmen de olsa elde ettim. Başta bir gazla başlayıp, biraz hüsrana uğrayıp vitesi dürsem de @kusadasi sayesinde tekrar vites yükselterek yoluma devam ettim ve etmekteyim. Ama şunu da söylemeden geçemeyeceğim; eğer yüksek meblağlar kazanmak hedefiniz varsa bedeva olan bu platforma biraz para yatırarak SP neticesinde hem dikkat çekebilir hemde kısa zamanda büyüyebilirsiniz. Steemit e olan inancım hala devam etmektedir. Hedeflerimi gerçekleştirme yolunda devam ederek çalışıyorum.
Teşekkürler @kusadasi teşekkürler steemit topluluğu

DQmWHUZjHQFFJKUioxVAkfyHpKP4QYTyM2R5bqjQfHvsbUH.gif

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62966.47
ETH 2631.87
USDT 1.00
SBD 2.79