Dmania Kuralları Nelerdir Nasıl Kullanılır Nelere Dikkat Etmeliyiz ve Dmania için Bot Kullanımı hakkında video eğitimi

in #tr6 years ago (edited)

Arkadaşlar son zamanlarda popüler olan ve ciddi miktarda gelir elde etmemizi sağlayan Dmania nasıl kullanılır, kuralları nelerdir, hangi hususlara dikkat etmeliyiz bununla ilgili video hazırladım bunun yanı sıra bot kullanımını da dmania için gerekli olduğu için anlatmış oldum bot nasıl kullanılır zarar etmememiz için dikkat etmemiz gereken noktalar nelerdir bu hususlara da değindim umarım faydalı olur ve bu video sayesinde sizlerde ciddi miktarlarda gelir elde edersiniz yeni bir platform olduğu içi eksik kalan kısımlar olmuş olabilir bu kısımları da yorum olarak yazarsanız sevinirim herkese bol kazançlar iyi geceler

ayrıca Dmania yardımlaşma için discord kanalımız mevcut katılmak isteyen arkadaşlar olursa diye buraya linkini paylaşıyorum

Dmania Support(TR):https://discord.gg/558kGz

Sort:  

Harikasın dostum eline emeğine sağlık 🤗🤗

ne demek hocam bir faydası olursa ne mutlu

Release the Kraken! You got a 4.65% upvote from @seakraken courtesy of @concession!

Çoğu kişinin merakını ve ihtiyacını giderecektir elinize sağlık :)

sağolun umarım bir faydası olurda bol kazançlar elde edebiliriz hep birlikte

Emeğine sağlık. Bu tür açıklama yapan arkadaşları her zaman takdir etmişimdir. Bu yolda devam edip insanlarımıza faydalı olmaktan asla vazgeçmeyiniz...

Hocam elimden geldiğince faydalı olmaya çalışıyorum topluluğumuza yeni başlayan arkadaşlarımıza Utopian.io translation kategorisi içinde bir video hazırladım detaylı olarak bugun yarın paylaşacağım inşallah

Özelden linkini yollaki gözümden kaçmasın kolay gelsin...

tamamdır yollarım kolay gelsin :)

Paylaşımınız çok güzel olmuş. Özellikle sonundaki oylama botları ile ilgili açıklamalarınız tam ve yerinde.

faydalanabilindiyse ne mutlu hocam

Çok teşekkür ediyorum.Özellikle bot anlatımı harika olmuş. Bilinçsizce bot kullanıyormuşum. Emeğinize sağlık.

rica ederim sağolun ne demek

Emeğine sağlık dostum. Bot haqqında meraklı bir paylaşım. Amma bu dmaniya bize oy vermeyince botdan gelen gelirimizi de bizimle paylaşiyor. Her posun gelirinin 15% kurasionun.)))))

Merhaba discord kanalı daveti geçersiz gözüküyo yeni bir link var mı

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62559.43
ETH 3092.10
USDT 1.00
SBD 3.86