You are viewing a single comment's thread from:

RE: @anadolu, Ücretli Oylamaya Geçiyor

in #tr6 years ago

Yaptıklarınızı, emeklerinizi taktirle karşılayanlardanım. Şu konuda bi eleştiride bulunmak isterim. %200 oy alan biri zarar edecektir. Haliyle %200 oy alan bir kişi bir daha size teklif göndermeyebilir. Bu konuda biraz daha iyileştirme yoluna gitseniz daha iyi olur.

Sort:  

Öncelikle yorum ve eleştiri için teşekkür ederim. Steemit'in duyurudaki hesabıyla hesaplayalım; 1 SBD'lik bir gönderimin 2$ değerinde bir oy aldığını varsayalım. 0.5 kürasyon gideri. 0.75 SBD, 0.75 SP geliri. Kaldı ki ben hiç kimseye 2 kat oy vermiyorum. Minimum iki kat diyorum ki asgarisi belli olsun.

Buna zarar diyorsanız gönderim yapan bir kişinin herhangi bir bottan, en az %285 oy alması gerekiyor. Ki gönderdiği SBD'yi karşılasın. İşin gerçeği teklif usulü botlardan %140 oy alırsam karlı görüyorum hocam :)

Yazınıza karşı çıkmak istemem ama SP geliri 0.75 değil. SP geliri genelde SBD gelirinin 4'te 1'i oluyor. Yani 0.19 civarı. Şunu demek istiyorum %200 kar ettirmez ama %200'ün çok çok üzerinde verdiğinizi biliyorum.

öncelikle tekrar dönmenize nasıl sevindim bilemezsiniz. Ben de @colon2018 arkadaşıma katılıyorum yazımızdaki upvote değerinin yüzde 40nı alabiliyoruz. ancak sizinle daha önce hiç zarar etmedim. inşallah kaldığımız yerden devam ederiz.

Tabi ki amacımız o zaten. Yorumunuz için teşekkür ederim ayrıca.

çoğunluk likit peşinde olduğu için karlı görünmüyor. ama karlı. güzel postlar için kullanılmasını dilerim.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66086.05
ETH 3299.97
USDT 1.00
SBD 2.70