Sort:  

Bu ayar başka ayar post yazarken en altta çıkar nasıl istiyorsun diye otomatik olarak %50sp%50sbd diye ayarlıdır o.

Öğrenecek cok sey var sanırım @ugurarslanboga

Merhaba @ugurarslanboga ögrenme ve öğretme çabasındaki bütün yorumlarınızı okudum fakat tam net anlayanadım şöyle söyleyeyim
Bu benim şu anki siteemit ayarı ve burada hangi seçeneği işaretlemek gerekiyor ?
Dolayısıyla daha önce yaptığım postlarda otomatik olarak %50sbd %50sp idi sonrasında bu her ikisini %100 yaptım fakat %50 olması gerektiği söylendi şimdi biz hangi seçenekleri ayarlamalız ? Görsel bilgi ile bizi tam net aydınlatırsanız çok memnun oluruz Screenshot_2018-05-18-15-13-22.png

Post rewart yazan yeri tıklayınca oradan değiştirebilirsiniz.

Peki hangisini seçmem lazım oradan ? Tümünü %100 mü yoksa %50 yi mi sabit ayar yapmalıyım @ugurarslanboga

? Not safe for work (NSFW) content. Birde ( NSFW ) ayarı doğru mu ?
Blog post rewards %100
Comment post rewards %100 bu şekilde mi olmalı ?

%50 olanı en mantıklısı şimdi nsfw +18 yayınlar yapılır ona bulşamanı tavsiye etmem

@ugurarslanboga duyarlılığından dolayi takdir ediyorum hocam. Gercekten yardımların faydalı oldu.👍

Blog post rewards'ı %50
Comment post rewards'ı da %50 şeklinde ayarlayacağım ? Ve ( NSFW ) olan kısımda tik (✔) işareti var kaldırayım mı onu da diyorsunuz @ugurarslanboga ?

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66222.18
ETH 3310.36
USDT 1.00
SBD 2.70