You are viewing a single comment's thread from:

RE: Tarihin Arka Odası'nın Kapılarını Açalım Mı?

in #tr6 years ago

Keyifle okuyorum yazdıklarınızı... Türkçeye olan hakimiyetiniz takdiri hak ediyor... Paylaşımlarınız Arkası Yarın'lar kadar heyecanlı ve sürükleyici, aynı zamanda sorgulayan ve meraklı birinin yürüyüşünü içeriyor... Değerli yazılarınıza pek yorum yazmasam da okuyup, değerlendirdiğimi belirtmeliyim... İyilikler diliyorum...

Sort:  

Çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum:)
Vakit ayırıp yazdığınız için ayrıca teşekkür ediyorum, eski sofistler gibi tek başıma söylendiğimi düşündüğüm zamanlar olmuyor değil :D
Selam ve sevgilerimle

Tekrar teşekkür ederim :)
Direkt mesaj atmayı başaramadığım için buradan yazdım kusura bakmayınız lürfen..
Selamlarımla

Rica ederim... Faydalı ve emek içeren paylaşımlarınız için ben teşekkür ederim...

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 61840.18
ETH 2589.24
USDT 1.00
SBD 2.55