Binance Üyelik İşlemlerini Bugün Yeniden Açacak

in #tr7 years ago (edited)

Üyelik işlemleri bugün yeniden açılacak

Binance daha önce geçici olarak kapattığı üyelik işlemlerini bugün yeniden açacağını duyurdu.

Mevcut kullanıcıların performansını düşürmemek amacıyla her gün sınırlı sayıda yeni üye kaydına izin verileceğinin belirtildiği açıklamada ayrıca, Binance Referral programıyla da %20 komisyon indirimi uygulanacağı belirtiliyor.

Binance, hesaplarının satışının kesinlikle yasak olduğunu tekrardan hatırlatarak, satın alınan ya da satılan şeklinde tanımlanan tüm hesapların dondurulup devre dışı bırakılacağını da ifade etti.

Sort:  

This post has received a 0.06 % upvote from @drotto thanks to: @banjo.

ne zaman açılacak tam olarak, bilginiz var mı?

şu an açık

üye oldum, gelen maili onayladım ama hesaba giriş yapamıyorum.

mobil cihazdan deneyin

tamam teşekkürler

rica ederim...oldu mu?

oldu ama çözmeye çalışıyorum, kredi kartı ile coin alabileceğim bir yer arıyorum aslında

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54034.48
ETH 2262.26
USDT 1.00
SBD 2.31