YENİ BİR SERİ: ANNE BEN SOSYAL MEDYACI OLDUM!

in #tr6 years ago (edited)

Sosyal medya ne ki, ne alaka ki ? diye düşünüyor olabilirsiniz. Bu konuya giriş yapma sebebimi size şöyle açıklayacağım;

sos.jpg

source

Bir radyo, tv ve sinema öğrencisiyken kendimi sosyal medyacı olarak buldum. Nasıl oldu derseniz, önüme gelen hiçbir fırsatı çevirmediğim için oldu diyebilirim. Yazmayı çok seviyorum ve sosyal medyacı olmak da eğlenceli sayılabilir. Ben de bu konudaki fikirlerimin ve yetkinliğimin sizin işinize yarayacağını düşünerek bir sosyal medya serisi başlatıyorum...

SOSYAL MEDYA NEDEN ÖNEMLİ?

Bir ay sonra 2018 yılına giriş yapmış olacağız. Radyo, televizyon, gazete... Hepsi eskide kaldı denebilir. İnternetin gelişimiyle dijital konulardaki kapasitesini artıran reklam sektörü, sosyal medyanın insanlar üzerindeki etkisini çoktan kabul etti.

blog-like-macbook-community-your-marketing_1421-366.jpg

source

Elimizde telefon, çantamızda tablet, evimizde bilgisayar... Dijital dünyanın içinde oldukça o dünyaya alışmaya başladık. Şimdi kendimizi internetsiz düşünemiyoruz.

Sosyal medya yönetimine başladığımda benim için bazı şeyler değişime uğradı. Kendi sayfalarımda ve hesaplarımda da daha fazla paylaşım yapmaya, fotoğraf çekimlerime dikkat etmeye başladım; çünkü sosyal medya hesaplarım benim vitrinimdi, aynı bir markanın vitrini olduğu gibi... Böylece paylaşımlarıma, sayfamdaki düzene daha çok dikkat göstermeye başladım. Bununla birlikte öğrendiğim sosyal medya taktiklerini de uyguladığımda daha fazla insana ulaşabildiğimi fark ettim.

SOSYAL MEDYA VE BLOGUM ARASINDAKİ İLİŞKİ


source

Bu konuları biraz geçersek asıl mevzu şu ; blogumda, sosyal medyacı olarak çalıştığım ve staj yaptığım süreçte – ki şu an staj yapıyorum- öğrendiğim önemli noktaları size aktaracağım.
Siz bir marka olmasanız da sosyal medya hesaplarınıza nasıl daha çok takipçi çekebilirsiniz, InstaBlogger olmak için neler yapmalısınız, reklam verirken nelere dikkat etmelisiniz ? gibi gibi ilginizi çekecek daha birçok konuya değineceğim.

Beklemede kalın, uzun bir seri olacak gibi ☺

Sort:  

Faydalı bir seri bizleri bekliyor gibi :)

Aynen öyle, serinin diğer yazılarının çok faydalı olacağına inanıyorum :)

İlgiyle okuyup, takip edeceğim bir seri olacak. Teşekkürler. Kolay gelsin.

Teşekkürler :)

ÇOK iyi HerKEsin İthiyacı olan bilgiler bunlar Süper

Teşekkürler :)

Takipteyim

geleceğin en iyi mesleklerinden faydalı bilgileriniz için teşekkürler.

Yorumunuz için ben teşekkür ederim :)

Çok sevindim Türkiye’den birilerinin sosyal medya üzerine burada yazılar yazmasına :)

Teşekkür ederim. Umarım kendi deneyimlerim ve araştırmalarım doğrultusunda bilgilerimi sizinle paylaşacağım :)

Başlık da güzelmiş :))

Teşekkürler 😊

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59179.00
ETH 2969.17
USDT 1.00
SBD 3.75