Sort:  

Kolu komşu bir araya gelir tüm halle çekiştirilir :D

ma :D senin yazıyı tamamlamak için yazdım :D sen araya yapıştır :D bu ma yı :D

Sen tamamla beni kanka böyle kalsın :D

"Koluma komşu bir araya gelir tüm halle çekiştirilir. "
Ne demek şimdi bu ?
Hiç kaliteli ve bilgilendirici bir yorum olmamış eshefle kınıyorum :D @by-yesilbag

Eshef beyler nasıllar iyilerdir inşeallah ? :D

İyiler iyiler bu hafta işler kesatmış çok fazla kınayacak kişi yokmuş ondan yardımcı oluyum dedim. Ne yaparsınız , kimse eshefle kınamaz oldu maalesef bu devirde .. :D

Efenim çok haklısınız bu dönemde herkes kendi başına birilerini kınar oldu nerdee o eski eshefle kınamalar azizim...

Evet Eshef zor durumda gerçekten, sinek avlıyor resmen.

:D beni niye kınıyorsun :D ben çok anlamlı vede bilgilendirici olsun diye o yoruma ma koydum :D yine mi yaranamadım sana @fetch

Bu yorum çok anlamlı ve bilgilendirici olmuş işte :D Yaranamadım diyince aklıma İsmail YKnın şarkısı geliyor :D
Yok yok sizinki bilgilendiriciydi ben biraz sulandırıcı koydum çok bilgilendirici olmasın diye :D

Tövbe tövbe :D :D :))))
Sizde dedikoduya bahane arıyonuz :D

özellikle kadınlar arası diyaloglarda bahaneye gerek yok :)))

:D :D doğru söz :D

Fallarında baş tacı olmazsa olmazıdır :)

Oooo hele o fallardan yapılan gelecek çıkarımları neler neler

Kesinlikle benzetme sanatında bizim milletimiz yüksek ihtisas yapmıştır :)

Bolca fal bolca dedikodu :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62934.09
ETH 3118.65
USDT 1.00
SBD 3.85