LİKE A FOOLİSH... SANKİ BİR APTALA ANLATIYOR GİBİ...

in #tr6 years ago

Friends know that using slang is not nice. But I'm like a fool about steem. Actually, what I want to learn is very simple.What is STEEM, STEEM DOLAR and STEEM POWER? How does it work? After than turkish...

Arkadaşlar biliyorum argo kullanmak hiç hoş değil. Ancak benim burayı anlamamın başka yolu yok. Bana burayı sanki bir aptala anlatıyormuş gibi anlatacak bir babayiğit var mı? Aslında öğrenmek istediklerim çok basit. STEEM, STEEM DOLAR ve STEEM POWER nedir ne işe yarar? İstediğim kadar gönderiye upvote (ben beğenme diyorum, çünkü hoşuma giden hemen her yazıyı beğeniyorum upvote ediyorum -ingilizce ile Türkçenin karışık kullanılmasından da nefret ediyorum-) verebilir miyim? Bunun bana zararı veya faydası olur mu? Burada kazanılan parayı (artık hangisi ne oluyorsa) Türkiyede bir bankaya nasıl aktarırım? Bakın ben kripto para, teknik konular vs hiç bilmiyorum. Bana "şunu kullanıyorsan, bunu kullanıyorsan" demeyin sakın.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 62349.28
ETH 3026.88
USDT 1.00
SBD 3.67