Dört İlginç Uygulamam

in #tr6 years ago

Merhaba Steemit, az önce telefon elimde uzanıyordum. Çok sevdiğim birkaç uygulamada takıldım biraz. Sizlerle paylaşmanın iyi bir fikir olacağını düşündüm. Çünkü bence, hepsi kullanışlı ve ilginç. Belki sizler de kullanıyorsunuzdur ama bilmeyenler için tanıtayım dedim. Ben böyle garip şeyleri indirip kullanmayı severim.


1- Curiosity

Ne zaman bilgiye aç olsam, bu uygulamayı açıyorum. İçerisinde çok güzel makaleler var. İsterseniz kategoriye göre seçip okuyabiliyorsunuz. Arayüzü de estetik ve güzel. İçerisinde bilimsel makaleler, mekan yazıları gibi çok güzel içerikler var. Amacı tamamen bilgi edinmekten ibaret. İngilizce olması da artı bir özellik. İngilizceniz varsa ve güncel bilgilerden hoşlanıyorsanız uygulamayı seveceksiniz.


2- My Word Book

Kendiniz için sözlük yaratma uygulaması. Bunu tesadüfen bulmuştum ve işime yarar diye indirdim. Gün geldi işime yaramaya da başladı. Mesela ben, artık saç bakım ürünü alırken içerisindeki maddelere bakıyorum. Bu tarz ürünlere koyulan kimyasalları tek tek araştırıp sözlüğe ekledim. Fihrist tarzında harflere göre ayrılmış bir uygulama. Aynı harfteki kelimeler de alfabetik sıraya göre dizili. Bu demek oluyor ki eklediğim sözcüğü ve açıklamasını kolayca bulabiliyorum. Bu uygulama yabancı dil öğrenirken de çok işinize yarayabilir.


3- Simplemind

Benim için çok kullanışlı bir uygulama, planlarımı organize etmek için harika bir yol diyebilirim. Mesela karşınızda birden fazla seçenek var ve onları seçtiğinizde hangi yollar karşınıza çıkacak bunun haritasını çıkartabiliyorsunuz. Sizin için örnek bir zihin haritası yapıp resmini ekledim.


4- Interlocked

Bu bir puzzle oyunu. Biraz sabır gerektiriyor bence. Her bölümde size üç boyutlu, çevirebileceğiniz bir materyal veriyor ve siz de onun parçalarını fizik kurallarına göre ayırmaya çalışıyorsunuz. Örneğin, iç içe geçmiş ahşap kutular gibi. Bence bu oyunun zekaya ve yaratıcılığa katkısı var. Sağdan resmini inceleyebilirsiniz. Bilmeyenler için söylüyorum, indirin pişman olmazsınız.


Son olarak, umarım henüz denemeyenler uygulamalardan memnun kalırlar. Eklediğim resimler uygulama esnasında ekran görüntüsü ile çekilmiştir.

Sort:  

Güzel bir blog daha hazırlamışsınız tebrik ediyorum :)


Kuşadası Küratör Ekibi olarak her gün yazılar seçiyoruz ve bunlara oy veriliyor. Daha fazla bilgi için @try-market in yayınladığı rapora bakabilirsiniz :)

Ayrıca discord kanalımıza davetlisiniz :) Oraya gelip sohbet edebilir, soru sorabilir ve gönderilerinizi paylaşabilirsiniz :)

Teşekkür ederim kaptancım. :) discord kanalına katıldım.

Çok faydalı proğramlar kullanıuorsun, özellikle ilki tam da steemite uygun fikir alabileceğimiz bir proğram, teşekkür ederim deneyimlerini bizlerle paylaşıp bilgilendirdiğin için.🤗

Rica ederim beğenmene çok sevindim. :) ❤️❤️❤️

Paylaşımınız günün en Jumbo yazısı seçildi, tebrikler :)

Yazınız Jumbot ve Jumbot Kürasyon Kuyruğuna bağlı hesaplar tarafından oylanmıştır.



Jumbot Nedir?

Jumbot, TR içerik oluşturucularına destek olma amacıyla kurulmuş bir oluşumdur.

Jumbot Hakkında Daha Detaylı Bilgi İçin

Çok teşekkür ederim. :)

Son ikisini deneyeceğim, faydalı bir içerik olmuş ;)

Teşekkür ederim beğenmene sevindim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 57258.35
ETH 3065.68
USDT 1.00
SBD 2.33