ÇOCUKLUĞUMA DÖNDÜM

in #tr7 years ago

Dün gece çocukluğuma döndüm. en yakın Arkadaşımın nişanlısının 12 yaşında bir kızı var dün onu almaya gittik geri döndüğümüzde sitenin bahçesinde yerden yüksek oynamaya başladık öyle bir anda durup dururken. birimiz 24 birimiz 23 birimiz 37 birimiz de 12 yaşında. gece saat 1 falandı birden öyle başladık Ve oynadık çok da eğlendik ama biraz yaşlanmışım sanırım Çünkü koşarken Nefes nefese kaldım ama çok eğlenceliydi. hızımızı alamadık Eve çıktık Saklambaç oynadık baya evde koştur falan filan derken sitenin yöneticisi aradı bayağı bir şikayet almışız orası da ayrı bir konu tabi.

Saklambaçtan sonra hızımızı alamadık birde üstüne hırsız polis oynadık, isim şehir hayvan oynadık, kim nerede ne yapıyor oynadık.

çok özlemişim çocukluğumu, bu oyunları. ne de güzel geçti vakit. sabaha kadar çılgınlar gibi eğlendim. barda, club da bu kadar eğlendiğimi hatırlamıyorum ben. Günlerdir içimde bir sıkıntı vardı vallahi geçti tüm sıkıntım, o koşuşturmaca bana çok iyi geldi, bayağı da kalori yaktım güzel oldu.

Arada bir yapmak lazımmış böyle şeyler. Sürekli ciddi olmak hiçbir şey kazandırmıyor bize. Baş ağrısından başka bir şey değil. Söz verdik birbirimize ayda bir yapıcaz bunu ama artık evde olmaz çünkü baya bildiğin şikayet aldık haklılar tabi gecenin 2 sinde evde deli danalar gibi koşturuyorduk :)

İçimizde ki çocuğu hiçbir zaman kaybetmemek gerekiyormuş onu anladım. Bence sizde kaybetmeyin :)

Sort:  

Congratulations @cat.cat! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66703.61
ETH 3518.80
USDT 1.00
SBD 2.68