İnternet Radyoları Vol.2

in #tr7 years ago

Önceki yazımda kaldığım yerden sevdiğim radyo kanallarını anlatmaya devam ediyorum. En sevdiğim ilk üç yabancı radyo kanalı olan, Cherie Fm, Radio Garden ve Radiooooo ‘dan bahsetmiştim. Bu yazımda dördüncü radyo olan radyoksit ile devam edeceğim.
radyoksit.png
Dördüncü radyo, yerli radyolarımızdan radyoksit. Şu linkten ulaşılabilir, http://www.radyoksit.com/ Birçok tarzda yabancı müzik yayınlayan bu kanalda ilginç programları dinleyebilirsiniz. Kanalın en büyük artısı istek şarkı kabul ediyor olmaları. Bunun için sitede yer alan mesaj kutucuğunu kullanabilirsiniz. Ayrıca uçuş modu seçeneği ve yayın hatırlatma seçeneği oldukça ilginç. :D Tasarımının minimal olması da benim hoşuma gidiyor.
radyoks't1.png
Beşinci radyo, radyo voyage. 107.4 frekansında dinlene bilinen bu kanal, internetten de dinlenilebiliyor. Bunu önceki radyo yazımdan paylaşmayı unuttuğum için bu yazıda paylaştım. Yoksa klasik frekanslarda bulabileceğimiz hemen hemen bütün radyo kanallarını internetten dinleyebiliyoruz. Fakat radyo voyage’ı atlamak istemedim. Huzurlu, yolculuklar için süper bir radyo. Türkiye’nin ilk new age, ambient, World ve soundtrack radyosu olma özelliğine sahipmiş. Cep telefonunuza indirebileceğiniz bir uygulaması mevcut. Şarkıları facebook üzerinden sevdiklerinize hediye edebiliyorsunuz. Ayrıca son 12 saatte çalan şarkıların listesini görebilir, kaçırdığınızı şarkının adını öğrenebilirsiniz. Standart.fm de bulunmayan bu özellik çok büyük bir artı diye düşünüyorum. link burada; http://www.radyovoyage.com/ an itibariyle benim de dinlediğim radyo, Frank Sinatra – My Kind Of Town çalmakta. Kalkıp dans edesim de yok değil…

radyoksit2.png
Altıncı ve son radyo, standart fm. Bu radyo hakkında Mete Avunduk demek yeterli olacaktır. Kaybedenler Kulübü filmini izleyenler bu isimleri hatırlayacaktır... Mete Avunduk ve Kaan Çaydamlı’nın bir dönem Kent Fm’de yaptığı program Kaybedenler Kulübü’dür. Bugün ikili Standart.Fm’ de radyo yayınına devam ediyor. Hiç duymadığım şarkıları bir daha duyamayacağımı düşünerek dinliyorum standart.fm’de. Çünkü şarkı listesi yayınlamıyorlar. Üzücü ama belki de sadece bir defa dinleyeceğimi bildiğim için daha dikkatli dinliyorum şarkıları. Sonra ara, dur tabi. :D Ama şarkıların gizemli oluşu hoş. Anı yaşatan radyo diyelim... Tabi shazamlarsanız bir önemi kalmıyor bunun. :D Yapmayınız, anı yaşayınız, akışına bırakınız...Link burada, http://www.standart.fm/
Ayrıca yerli internet radyolarından, Caz Fm http://cazfm.com/live/ ve radio slow time http://slowtime.com.tr/ dinleyip sevdiğim kanallar arasında. Her ikisini internet ya da radyo aracılığıyla dinleyebilirsiniz. Daha önce uzun uzun anlattığım TRT radyo 3 de şu linkten dinlenebiliyor , http://www.trt.net.tr/anasayfa/canli.aspx?y=radyo&k=radyo3 Cherie fm’e benzer olarak site içinde diğer TRT radyolarını da dinleyebiliyoruz.
Aslında son zamanlarda kapanmasaydı, 45lik fm ve radyomood sitelerinden bahsetmek isterdim. Birkaç yıl önce de bira fm vardı mesela. Bu üç radyo kanalı ortadan kaybolarak üzdü beni. Yerine yeni yeni radyo kanalları gelmesi umuduyla…

Sort:  

I support your more wonderful writing.
Fight for your wonderful day!

Thank you my friend

eline sağlık 1.kısmıda okumak gerkir şimdi :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 61680.81
ETH 3443.96
USDT 1.00
SBD 2.51