Şikâyetçiyim Allah'ım! - Hayvana Şiddet Suçtur - Kendi Kalemimden

in #tr6 years ago (edited)

IMG_20180617_022239.jpg kaynak

Şikayetçiyim Allah'ım!
Akıl denen nimetle yaradılmış kullarından şikayetçiyim..!
Ben onlara zarar vermedim
Veremezdim de zaten.
Kendi çocuklarına değen yele bile düşman olan insanlar,
Bana karşı birer canavar oldular.
Şikayetçiyim!
Özgürce koşup gezeyim diye verdiğin bacaklarımı aldılar benden..
Kopardılar vahşice
Gücüm yetmedi kurtulmaya
Acımadılar.
Gözleri dönmüştü adeta,
Amaçsızca kıydılar bana..
Her ne kadar çığlık atıp bağırsam da,
Duymadılar, kıydılar Allah'ım.
Şikayetçiyim!
Ben küçücük bebektim,
Şimdi artık meleğim,
Huzuruna geldim boyun eğdim..
Şikayetçiyim Allah'ım!
Şikayetçiyim!
Sen beni can eyledin dünyaya gönderdin,
Yavru köpek eyledin önlerine getirdin,
Sınav eyledin ellerine verdin,
Bu sınavdan kaldılar Allah'ım!
Şikayetçiyim!


IMG_20180617_021553.jpg Kaynak


Bu olay toplumca kınanan ve insanlık dışı bir olaydır. Ülkemizde malesef her türlü şiddet olayı gibi, sokak hayvanlarına yapılan şiddet ve insanlıkla alakası olmayan bu tür olaylar her geçen gün daha da artmakta..
Artık sevgi, saygı ve vicdan gibi insanı insan yapan duygulardan, hislerden ve düşüncelerden uzaklaşıyoruz.
Karşımızdakilerin düşünce ve hislerine önem vermemeye başladık. Ne ara böyle olduk biz?
Allah hepimize akıl, fikir ihsan eylesin. Bu tür olaylara bir daha ne ülkemizde ne de dünyada rastlanmasın inşallah.
Saygılar.

IMG_20180616_172230.JPG

Sort:  

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by cashunter from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Amin.
Yaradan yarattığı hiç bir varlığın hakkını kimsede bırakmayacaktır.İnsanlar için yapılan şiddet ve adaletsizliği insanın affetme olasılığı var lakin insan dışındaki tüm varlıkların hak arayıcısı tabi ki yaratıcısı olacaktır.Yani ilahi adalet muhakkak bunun bedelini ödetecektir ve bunu yapanların affedilme imkanı asla olmayacaktır.

Hak ettikleri cezayı hem bu dünyada hem öbür dünyada alırlar inşallah 🙏

Benim o yönden hiç şüphem yok, inanın bu dünyada yaptıkları zulümlerin yanına kaldığını düşündüğümüz insanlar kendi ruhlarında belki de o derece acı çekiyorlardır ki, ölümü bile arzuluyor olabilirler.Ama Hak Teala onlara ölmekten korkmayı da vermiş olacak ki ne ölmeyi seçebiliyorlar ne de gülmeyi başarabiliyorlar.Bir ömür acı içinde kıvranıp duruyorlar.

👏👏👏

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabından oy kazanmıştır. #tr tagi altında kaliteli içeriklerizi görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için Tryardım Desteklenen İçerikler 17 Haziran 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

post_banner_gf.gif

Tesekkürler

Hak ettikleri cezayı aldıklarını görelim artık 🙏🏼

Değil mi, er ya da geç cezalarını çekeceklerini biliyoruz fakat insan yine de bu olayların caydırıcılığı açısından somut bişeyler görmek istiyor

Allah merhamet versin eziyet edenlerin yüreğine

Ne güzel duadır...
Amin

Quraturk tr etiketi altında paylaşılan kaliteli ve orjinal içerikleri tespit edip ödüllendirmeyi hedefleyen bir kürasyon projesidir. Yazınız değerlendirmen ekibimiz tarafından uygun görülmüş olup, günün seçilen yazıları arasında yerini almıştır.
Quraturk hakkındaki tüm sorularınızı discord üzerinden sorabilirsiniz


Bu yorumu ya da günlük Quraturk postlarını oylayarak projeye destek olabilirsiniz.

Tesekkurler

Amin inşallah çünkü benim de canım yanıyor elimden birsey gelemeyince Rabbim doğru yolu göstersin her tarzdaki zalimlere

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63960.62
ETH 3142.95
USDT 1.00
SBD 3.95