Sağım Solum Sobe - Kendi Kalemimden

in #tr6 years ago (edited)

IMG_20180614_011920.JPG Görsel Kaynak:

Ah ah!
Dili olsa da konuşsa ayrılık.
Bi varsın bi yoksun..
Sağım solum sobe,
Çık gel artık.
Mahşer mahşer yaşıyorum sensizliği
Hiç hayra yorma bu derin sessizliğimi..
Paramparça etsen de yüreğimi,
Yine de bitmeyecek bendeki uçsuz bucaksız sevgi..
Ayrılığın kasveti beni yedi bitirdi.
Hapis oldum yalnızlığa.
Çelik çömlek patladı,
Kaç gel artık.
Bu halime belki gülüyorsun uzaktan.
Keyif mi alıyorsun açtığın yaralardan?
Bana çok gördüğün 'kavuşmak muradından'
Hesap sormaz mı sanarsın bizi yaradan ?
Ah ah dili olsa da konuşsa ayrılık!
Çelik çömlek patladı, koş gel artık!


IMG_20180404_015518.jpg
Şiir : H.İbrahim KÜÇÜK


Şiirimi okurken size eşlik edecek türkü önerisi:


Kaynak

Sevgiliden ayrı düşmek ne vahim bir durumdur böyle.. Ayrılık, öyle gaddardır ki kül eder ruh ile bedeni. Dünyadan tat almamaya başlar insan. Allah kimsenin başına vermesin bu şerri. Sevdiklerimiz ile beraber nice mutlu senelerimiz olur inşallah.


Zaman ayırıp okuyan herkese çok çok teşekkür ediyorum. Umarım geçirdiğiniz zamana değecek birşeyler yapabilmişimdir.

Sort:  

söylemesi zor ama google kullanarak olsa da okumaya çalışıyorum

good article.

Çok teşekkür ediyorum / Thank you so much 🙏

Eline emeğine sağlık kardeşim

Teşekkürler :)

Gerçekten güzel bi paylaşım tebrikler.

Teşekkür ediyorum :)

Tebrikler.. Guzel bir paylaşım olmuş..

Teşekkürler..

Emeğinize sağlık çok güzel keyifle okudum.
Son video kaynağını eklerseniz süper olur 😃

Teşekkürler, tamamdır.

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabından oy kazanmıştır. #tr tagi altında kaliteli içeriklerizi görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için Tryardım Desteklenen İçerikler 14 Haziran 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

post_banner_gf.gif

Tesekkürler

Amin binlerce kez amin ayrılık tan beteri de var o hayatta severken söyleyememektir... ve Raradan bunlarla sinamasin hiçbir Kulunu... Teşekkürler hüzünlü de olsa paylaşımınız

Ben tesekkur ediyorum

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64136.70
ETH 3128.20
USDT 1.00
SBD 3.94