You are viewing a single comment's thread from:

RE: OYLAMA ADALETSİZLİĞİ!

in #tr6 years ago

Haklısınız tabi. Fakat zaten ben instagram, facebook,twitter ve diger akliniza gelen hemen hemen her turlu sosyal medya platformlarina uyeyim. Bu derece bir bagimliyim fakat steemitten gelir elde edemiyeceksem burayi da kullanmak bana fazla gelir. Burada sizleri, whatsapp grubundakileri ve discord kanalindakileri tanidim. Bu benim icin buyuk bi kazanctir. Fakat henuz kararim kesin olmamakla birlikte hesabimi pasiflestirmeyi dusunuyorum. Yani onceden gunumu burada geciriyordum fakat artik bikac gunde bir girip bakinip cikarim heralde. :)

Sort:  

Oncelikle bunu söylemeden geçmek istemiyorum evet burada belki maddi anlamda çok çok kazanmadik henüz ve hemen hemen hepimizin birden fazla bahsettiginiz sosyal medya hesabımız var fakat buranin en çok şu tarafını seviyorum kendi adıma insanların belki hepsine değil ama paylasimlara içten samimi açık kimi zaman aydınlatan kimi zaman düşündüren kimi zaman sa güldüren moral veren motive eden yorumlarını okurken iyi hissettiriyor açıkçası :) diğer hesaplarda yapıldığı gibi sadece beğen butonuna tıklanıp cikilmiyor... demem o ki tıpkı dediğiniz gibi burada tanisildi güzel seviyeli arkadaşlıklar ve dayanışma yaşandı bu bile en büyük kazanç benim için de o yüzden pes etmeyin derim siz yine de :) teşekkür ediyorum yorumunuz için de...

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 66043.66
ETH 3593.27
USDT 1.00
SBD 2.46