Nerde O Eski Günler

in #tr6 years ago

unnamed (1).jpg

Merhaba arkadaşlar.

Bu yazımda genç yaşıma rağmen eski günlerin özlemini yaşadığımdan bahsedeceğim.

Nerde O Eski Günler

Henüz yaşım genç fakat sürekli büyüklerimizin kullandığı sözü kullanırım;
"Nerde o eski günler."

Çünkü eski şeyler hep dikkatimi cekmistir. Antika eşyalar, eski paralar, eski filmler ...
Yani eski olan herseye bi ilgim var.

Mesela bi antika eser görsem oturup saatlerce inceleyebilirim.
Büyüklerimden eski günleri dinlemeyi çok severim . Eski filmleri izlemeyi severim hatta tekrar tekrar izlerim. Hatta eski filmlerden en sevdiğim film:
"Neşeli Günler" filmidir. Nedendir bilmem ama bana hep samimi ve içten gelmiştir.

Bi de bu sadece bende mi oluyor yoksa siz de mi ayni seyi dusunuyorsunuz bilmiyorum ama yeni filmlere pek alışamıyorum. Samimi gelmiyorlar ısınamiyorum. Yesilcam filmlerinin yeri gerçekten ayrıdır ve sahip cikilmasi gereken güzel bir değerdir diye düşünüyorum.

Okuduğunuz için teşekkür ediyorum.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63114.90
ETH 2626.13
USDT 1.00
SBD 2.72