Neden Türkçe Bilgiler Paylaşıyorum ?

in #tr6 years ago

images-01.jpeg

Merhaba Arkadaşlar
Neden Steemit'le İlgili Türkçe Bilgiler Paylaşıyorum?

Arkadaşlar;
Çoğu Türk kullanıcılar Steemit'e başlar başlamaz ingilizce ve diğer dillerde yazılar ve paylaşımlar yapıyor.

Tabi benim de ingilizce paylaşımlarım oluyor fakat dikkat ediyorsanız ağırlıklı şekilde Steemit ile ilgili bilgim dahilinde bilgilendirici yazılar yazmaya çalışıyorum.

Herkesin olduğu gibi benim de Steemit kullanma amaçlarımdan birisi gelir elde etmek . Fakat ben bu geliri tek başıma değil diğer Türk kullanıcılarla beraber elde etmek istiyorum.

Steemit'te daha fazla Türk kulkanıcı görmek beni çok mutlu eder. Bu konuda bencil olmak istemiyorum ve elimden geldikçe Türk kullanıcıları bilgilendirmeye çalışacağım.

Size yardimci olabilecek diğer kullanıcılar ;
1- @kusadasi
2- @golge

Bu arkadaşlarımızı da takibe alarak daha iyi bir Steemit blog yazarı olabilirsiniz.

Okuduğunuz için teşekkür ediyorum.
Sort:  

Bu güzel yazınız için tebrik ederim.


Küratör projesiyle ilgili; Daha fazla bilgi için yayınladığımız raporlara @try-market hesabından ulaşabilirsiniz.

Ayrıca discord kanalımıza davetlisiniz, . Oraya gelip sohbet edebilir, soru sorabilir ve gönderilerinizi paylaşabilirsiniz :)

Unutmayın ki discord kanalımızdaki genel-post-paylaşım kısmındaki gönderileri daha önce okuyoruz :)

Discort kanaliniz cointurk ise kayitliyim zaten

evet efendim o halde oyunu hayırlı olsun

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 63033.54
ETH 2434.49
USDT 1.00
SBD 2.54