NEDEN STEEMIT KULLANIYORUM?

in #tr6 years ago

steemit.png

Bu yazımda neden Steemit kullandığımı yazacağım.

1-ÖNCELİKLE HERKESİN TAHMİN EDECEĞİ GİBİ PARA KAZANMAK.

Ben normal hayatımda da diğer sosyal medya hesaplarında da fazlasıyla aktif olan biriyim . Bu sosyal medya bağımlılığını kendimce bir fırsata ve kazanca dönüştürme isteğinden dolayı Steemit'e kaydoldum ve kullanıyorum . Henüz paylaşımlarıma yeteri kadar para kazancı olmasa da ileri ki zamanlarda olacağına inanıyorum.

dolar-tarihi-rekor-kirdi-h1525787816-2ced26.jpg

3- SOSYAL MEDYA BAĞIMLILIĞI

Sosyal medyaya girmeden geçirebildiğim gün sayısı bir elin parmaklarından daha azdır. Günde en az birkaç saatimi sosyal medyada veya telefonla geçiririm. Bu bağımlılık şuan engel olamayacağım kadar ilerlemiş durumda ve sosyal medya da kendimi rahat hissediyorum. Dediğim gibi tüm sosyal medya hesaplarımdan da aktifim ve onlar artık tatminiyet duygumu yeterince karşılamadığı için ek olarak Steemit'e üye oldum.
timthumb (1).png

4- STEEMIT ORTAMININ CİDDİYETİ VE BİLGİ ODAKLI OLMASI

Diğer sosyal medyalarda belli bi orandan bakmak gerekirse %60-%70 oranında komedi veyahut diğer şeyler var .
Ama Steemıt daha çok bilgi odaklı ve bu da beni çekmeye yetti. Artık diğer içeriklerden bıktığım ve alıştığım için Steemıt bana mantıklı geldi.
k_08101923_b1.jpg

5- SÖZELCİ OLMAM VE YAZI YAZMAYI VE OKUMAYI SEVMEM

Yazı yazma yeteneğim çok iyi veya bu işin ustasıyım demiyorum ama yazmayı çok seviyorum . Makaleler, denemeler,şiirler vb gibi bir çok kendimce yazdığım yazılar var ve ilerleyen zamanlarda da burada da paylaşmayı düşünüyorum . Diğer sosyal medya hesaplarından yeterli ilgiyi göreceğimi düşünmediğim için burayı tercih ettim . Umarım yeteri kadar ilgiye ulaşırım ve istediğim seviyeye gelebilirim.

Yazımı okuduğunuz için teşekkür ediyorum görüş ve önerileriniz için yorum yapabilirsiniz. Düşüncelerinizi dikkate alacağımdan emin olabilirsiniz .

Sort:  

Hi, I just followed you :-) Follow back and we can help each other succeed! @hatu

Sanırım yeni başlamışsınız. Burada öğreneceğiniz çok şey var diyebilirim. Ben ilk başlarda bu platformun bu kadar detaylı olabileceğini düşünmemiştim, zamanla birçok şeyi kavradım. Size tavsiyem, para konusunda aceleci olmamanız. Eğer sabırlı bir şekilde sistemi öğrenir ve insanlarla iyi ilişkiler kurarsanız zamanla kazanmaya başladığınızı farkedeceksizin. @kusadasi ekibini ve projelerini takip edin yaptıkları proje etkinliklerine katılım gösterirseniz bir miktar para kazanabilirsiniz.

Tesekkur ederim soylediklerinizi dikkate alacagimdan emin olabilirsiniz.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 64210.52
ETH 2627.33
USDT 1.00
SBD 2.76