KALK AYAĞA ! 👍👎 (MOTİVASYON)

in #tr6 years ago

images (3).jpeg

Herkesin bi meşkalesi bi uğraşı var. Dışardan bakınca herkesin işi yolunda, sorunlar bi tek bizi buluyomuş gibi hissederiz. Bu durum kendi iç dengelerimizi olumsuz etkileyip kendimizden ve dış dünyadan kopmamıza bile neden olabilir.


Eminim çoğumuz kendimize şu soruları sormuşuzdur;


  • Herkes çok güzel hayat yaşıyor ben neden böyle şeylerle uğraşıyorum?

  • Neden hep ben ?

  • Ne zaman diğer insanlar gibi olabileceğim ?

  • Neden mutlu olamıyorum?

  • Hep beni mi bulur?

İnsan; düşünebilen, irade sahibi ve güçlü bir varlıktır. Siz bu zorluklar karşısında ne kadar dik durursanız ve içinizdeki gücün farkına varıp ona göre davranırsanız sorunlar o kadar düzelecek ve herşey istediğiniz seviyeye gelecektir.


Kolay pes etmeyin, tekrar tekrar deneyin. Eğer olmasını istediğiniz şey için gereken gayreti gösterirseniz içinden çıkamayacağınız durum ve zorluk kalmayacaktır. Doğru ve devamlı çalışma ile istediğinizi alacak ve başarılı olacaksınız.


Kendinize güvenin ve inanın. Diğer insanların size güvenmesini ve inanmasını istiyorsanız önce siz kendinize güvenin ve inanın. Siz herşeyi yapacak güce sahipsiniz. Yeter ki kendinize inanıp güvenin.


Ben sana güveniyorum sen de kendine güven ve KALK AYAĞA !

Sort:  

Selamlar. Gecenin bu saatinde bu denemeyi okuyup uyumak varmış kaderde. :)

Güzel olmuş. Teşekkür ederim.

#tr ve #edebiyat birlikteliği ile @edebiyat'tan upvote ve resteem aldınız.

Sevgilerimle.

Ben genellikle geceleri yazıyorum zaten hocam düşünceler artıyor geceleri tesekkur ederim 😃 @edebiyat

Geceler benim de sevdamdır. :)

Çok güzel yazıyorsun da kullandığın resimlerin altına kaynak belirtirsen, çok daha güzel olacak.😂

Teşekkür ediyorum daha dikkatli olcam artik 😊 @faruqomer

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63183.53
ETH 2643.93
USDT 1.00
SBD 2.78