Aşk mı ? 💓 Para mı ? 💰

in #tr6 years ago

IMG_20180520_232532.JPG

Merhaba Arkadaşlar

Başlıktan ve görselden de anlayacağınız gibi sorumuz şu;


Aşk mı ? Para mı ?


Evet arkadaşlar, insanların bir bölümü manevi yaklaşarak bu soruya "aşk" diyor . Bir bölümü ise maddi bakarak "para" diyor.


Bana göre ise para aşk'a neden değildir. Para için kurulan ilişkiler menfaat ilişkileridir. Bununla ilgili güzel bir söz duymuştum;


Bir ilişkinin aşk olabilmesi için fedakârlık gerektir. Bir taraf "feda" ederken diğer taraf "kâr" ediyorsa bunun adı ticarettir.

Hayatımızı etkileyen en önemli etkenlerden biri paradır evet ama bence bu etki aşk'a bulaşmamalıdır.


Yani arkadaşlar bu konuda kalbinizin sesini dinlemeniz mutluluk olarak bence size daha fazla katkı sağlayacaktır. Aşk gibi güzel bir hissi maddi şeylerle yıpratıp kirletmeyelim. Sevelim sevilelim ama sevginim nedeni dünyevi bir araç olmasın. Kalbinizi dinleyin.


Tabi yine de seçim sizin. 😃 Her insanın düşüncesi farklıdır sonuçta. 😃
Siz de düşüncenizi yorum kısmından belirtir misiniz ?
Okuduğunuz için teşekkür ediyorum.🙏


Sort:  

Güzel denemeler ile #tr etiketinde yer edineceğin belli. Güzel paylaşımlarının devamını dilerim. #tr ve #edebiyat etiketlerini bir arada kullandığın için oy ve resteem yaptıktan sonra kendi düşüncelerimi de paylaşayım seninle. :)

Biz insanlar yaratılış itibariyle menfaati için çalışan varlıklarız. Mağarasında tek başına yaşayan bir insan açıktığında yemek bulmak için dışarı çıktığı zaman bir ayıyla karşılaştığında yalnız olduğu için ayıdan kaçar ve yemeğini ayıya bırakır. Ama o insan bir süre sonra kendi türünden birini bulduğunda avlanmaya beraber çıkarlar. Kuvvetlidirler; fakat ayının onlara zarar verme ihtimalinin gücü kadar kendilerinin de birbirine zarar verebileceği ihtimali de güçlüdür. Bunu düşünmeden edemezler. Temkinlidirler. Günün birinde en ufak tepki çalkantıya dönüşebilecektir.

Sevgilerimle.

Hocam yazmayı seviyorum o an aklımda ne varsa yazıyorum . Benim icin şu dönemde burada gelir elde etmekten cok kendimi gelistirmek daha onemli . Çünku hersey benim yetenegimle dogru orantida olacak. Bunun için yorumlar benim için çok önemli ve bu guzel yorumunuzdan dolayi cok cok tesekkur ediyorum . Saygılarımla. 😃 @edebiyat

Rica ederim.

Kesinlikle birincil amacı para kazanmak olan kişiler başarısız olacaktır. Burada bir sürü kaliteli içerik üreten güncel yazar var. Onlardan faydalanmak gerekiyor, okuyarak. Sonrası zaten kendi geliyor. Gelmese de olur.

Samimi bir yazar olman parmak uçlarına döküleni direkt yazmandan kaynaklanıyor. Başarılar dilerim. :)

Hocam tavsiyelerinize uyacağımdan emin olabilirsiniz 😃🙏 @edebiyat

Güzel seçim 😃 @ozgezilbeyaz

Elbette ki maddiyat üzerine kusulan ilişki sadece ticaretten ibarettir kaldı ki kendimi bildim bileli hep bunu savunan ve saniyorum ki bundan dolayı garipsenen bir insanim fakat inancım değişmicek bu konuda ve Aşk diyeceğim Teşekkürler bu güzel konu paylaşımi için

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63318.34
ETH 3108.17
USDT 1.00
SBD 3.97