Aah ah !

in #tr6 years ago (edited)

images (8).jpeg

Merhaba arkadaşlar hoşgeldiniz👋

Aaah ah! Uğruna dağlar delinen, çöllere düşülen, diyar diyar gezilen aşk... Ne güzel bir duygusun sen. Dünya kuruldu kurulalı kaç yazar, kaç şair, kaç yürek yedin de yine de tam manasıyla anlatılmana izin vermedin. Ne güzel bir duygusun sen!

Ölümü bile ikinci sıraya düşüren bir durumdur aşk. - Ahmet Altan


Aşk öyle birşeydir ki herkesin aldığı tat farklıdır. Kimine "kavuşmak" şerefini bahşederken: kimini "hasret" yangınlarıyla yakar.

İnsanlar, insanların içinde, insana hasret yaşarlar. - Özdemir Asaf


Kavuşmak mı? ..Belki.. Daha ölmedim! - Necip Fazıl Kısakürek


Aşk; menfaatsiz olunca güzeldir. Tek menfaati sevdiğiyle birlikte olmak olmalıdır insanın. Tabi bu her zaman yan yanayken aşk olacak anlamına gelmiyor. Çünkü aşk mesafe tanımaz. Her ne kadar uzak olunsa da yâr'dan yine de sevebilmektir bucak bucak...

Yan yanayken uzak olan da var, uzakken birbirine birbirine çok yakın olan da... - Anonim


Fedakârlık gerektirir aşk.. Zaten bir taraf "feda" ederken diğer taraf "kâr" ediyorsa o aşk değil ticarettir.

Uğruna fedakârlık yapmadığın sevgiyi, yüreğine dert etme.. - Can Yücel


Aşkınıza sahip çıkın, birbirinize iyi ve anlayışlı davranın. Uzak kalınca ikiniz de yanacaksınız bir olunca hür..

Yazımın sonlarına gelirken tebessüm sebebiniz olabilmek açısından Temel için aşkın tarifini paylaşmak istiyorum sizlerle;

images (11).jpeg


Zaman ayırıp okuma şerefine layık gördüğünüz için hepinize teşekkür ediyorum. Anlaşılabilirlik açısından sade ve yalın yazılar yazmaya çalışıyorum. Umarım sıkılmamıştırsınız.

Kendinize iyi bakın👋

Sort:  

Başarılı çalışma 👏👏

👏👏👏

Aşk ateşten korkup ateşe elini uzatmak gibi,
Aşk bencilliktir çoğu zaman...
Çok güzel ve sade araya serpiştirilmiş sözler tam kıvamına getirmiş tebrikler...

Değerli yorumunuzla yazıma anlam kattığınız için çok teşekkürler hocam 🙏

Estağfurullah hocam yazılarınız gerçekten her yönüyle çok güzel :)

Tekrar tekrar tesekkürler hocam :)

Paylasimlar insana dair olunca ne demek sıkılmak hele ki konusu Aşk olunca cok tesekkur ederim @cashunter ve Temel in Aşk konusundaki sözlerine kesinlikle katiliyorum 😊

Kıymeli yorumunuz için ben teşekkür ediyorum @love-life 🙏 Temel konusunda da hemfikir olduğumuza sevindim 😂

:) Biraz önce paylaşımımızdaki temel Görseline baktım netten ama bulamadım sizden alıp sayfamda paylaşmamda bir sakınca varmıdır acaba

Tabi ki paylasabilirsiniz hocam ne demek 😃

Hani kopyalamak gibi olmasın babında olmasın diye sormam lazımdı 😊 teşekkürler

Rica ederim :)

güzel çalışma

Teşekküler

Muhteşem olmuş. Ellerine sağlık. İlham kaunağı bir eser olmuş bu yazı. Teşekkür ederim.

@edebiyat'tan upvote ve resteem, @sahinadm'den upvote aldınız.

Sevgiler.

Tesekkurler

Mükemmel bir çalışma 👍

Tesekkürler

Emek harcanmış ve bu çok değerli olan yazınız için teşekkürler. 😊

Zaman ayırp okuduğunuz için ben teşekkür ediyorum :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58919.17
ETH 2647.00
USDT 1.00
SBD 2.43