"STEEMİT Sen Mi Büyüksün Ben Mi" [Cointurk 16. Projesi]steemCreated with Sketch.

in #tr7 years ago

Evet bu söz beni Steemit'e bağladı, nasıl mı?

49 gün önce internette boş boş dolaşırken karşıma çıkan bir reklam sayesinde Steemit'e ilk adımımı attım. Ne olduğu konusunda araştırma yapmamıştım. Çok fazla sosyal medya ile ilgilenmediğim için sadece para kazanma kısmı ilgimi çekmişti. Kayıt oldum ve ilk çıkan postun altında 1000 küsür dolar yazdığını gördüm!!!

Olabilir mi derken, olmayacağını anladım ilk postumla 😀.
İkinci olarak profilleri incelemeye başladım ve @by-yesilbag'a bir mesaj attım.

@by-yesilbag'ın profilinde "Steemit sen mi büyüksün ben mi" yazıyordu, çok etkilendim. Onun sayesinde Diskord kanalına üye oldum ve yavaş yavaş görünür oldum. (Gönülden teşekkürler @by-yesilbag)

Sudan çıkmış balık gibi hemen hemen her konuda araştırma yaptım. Utopian-io ile tanıştım. Çeviri yaparak katkıda bulundum. Botlarla dost olunamayacağını öğrendim. Gerçek dostlar edindim. Steemiti daha aktif nasıl kullanırım diye araştırmalar yaptım. Eklentiler bulup, kullanıp onlar hakkında postlar hazırladım ve çok keyif aldım.

Mesleğimle alakalı kanalları takip ederek bir çok bilgi edindim. #tr etiketiyle paylaşılan nice güzel postu inceledim. Dmania, Dtube, Dlive pek ilgilenemediğim alanlar arasında kaldı. @kusadasi ile geç tanıştım, hatta bu proje katıldığım ilk projesi. Bundan sonraki tüm projelerini desteklemeye çalışacağım.

Son olarak "Steemit'i öğrendikten sonra hayatınızda neler değişti?" sorununa cevabım;

*Diğer sosyal medya araçlarına girmez oldum, istediğimden fazlası burada var zaten.
*İş dolayısıyla gün boyu bilgisayar başında olduğum için Steemit adeta bana yol arkadaşı oldu.
*Gerçek dostlar edindim, karşılık beklemeden destek olan insanlarla tanıştım.
*Araştırma isteğimi perçinledi, sürekli araştırma yapma isteği uyandırdı.
*Topluluk olarak hareket etme, topluluğun bir parçası olduğunu hissetme duygusunu yaşattı.
*Yazarak ve paylaşarak bilginin, güzelliğin, emeğin ve paranın bir arada olduğu bir denizde yüzmenin keyfini aldım.

Bu projeye yazarak iki ayda ne kadar çok anı biriktirdiğimi fark ettim. Umarım hep böyle devam eder. Teşekkürler @kusadasi.

Sort:  

Senin adına sevindim :) ama kendi adıma diyeceğim bişey varsa takipçi sayısını artırmak epey zor malesef

Şu anda takipçi sayın 1 arttı 👍 İşte bu kadar kolay. 😉

Ben de teşekkür ederim 👍

Hacı abi naaptın yaa :) utandırdın mahçub ettin beni.

ALLAH razı olsun güzel düşüncelerim için.
Zerre kadar katkım ve karım olduysa senin burda bir şeyler yapabilmene ve bir şeyler kazanabilmene ne mutlu bana. :)
Çok güzel yazmışsın duygulandık sayende...

Bu proje beni ilk günlere götürdü, ilk günlerimde hep destek oldun, tekrardan teşekkürler güzel insan

Birlikten kuvvet doğar demişler, gerçekten kaliteli şeyler yazmaya çalışan arkadaşlar için çok önü açık bir site burası umarım aradığını bulabilirsin :)

Kesinlikle öyle, senin çalışmalarını da takip ediyorum, dün @monomyth ile yaptığın söyleşiyi dinledim ve gerçekten çok faydalı şeyler öğrendim. Steemit Türkiye Topluluğunun sesi olarak benimsedik artık seni, bu akşamki toplantıyı dinlemeyi iple çekiyorum. Teşekkürler güzel paylaşımların için.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62572.49
ETH 2444.62
USDT 1.00
SBD 2.67