Sen Kimsin? #1

in #tr6 years ago (edited)

steemit-logo-800x381.png

Kaynak

SEN KİMSİN?

Ben Öğrenciyim

           NEDEN Steemit'tesin?
NEDEN Steemit'tesin??           

Steemit'i bir arkadaşımdan duydum ve farklı bir sosyal medya platformu olması nedeniyle hemen üye olmak istedim. Arkadaşımın yardımlarıyla üye oldum ve burada olmaktan çok mutluyum. İlk başlarda ne paylaşacağımı bilmesem de ufak tefek şeyler paylaştım. Çok takip edenim yok veya çok para kazanamıyorum ama yazmak hoşuma gidiyor. Çok güzel bilgiler ediniyorum, güzel arkadaşlıklar kurdum burada, gerçekten diğer platformlardan çok farklı.
Steemit'i bir arkadaşımdan duydum, abi çok para var dedi. Dolar üzerinden ödeme aldığın için, ne kazırsan dörtle çarp dedi. Bu fikir çok hoşuma gitti, hemen hesap açtım ve paylaşım yapmaya, takipe takip olaylarına girdim, discord'da oradan oraya koşmaya başladım. İlk başlarda pek oy veren yoktu, şimdi botları keşfettim biraz zarar ettiriyormuş ama şöhret puanı diye bir şey acayip arttı. Şimdilik pek para kazanamadım çünkü Türk kullanıcıların oy gücü çok düşük abi. Dmania'ya doğru yürüyorum.

Ben Yatırımcıyım

           NEDEN Steemit'tesin?
NEDEN Steemit'tesin??           

Dijital paralarla zaten ilgileniyordum ve Steem dijital parasının ileride değerleneceğini düşündüğüm için buradayım. Ortama çok hakim olmadığım için, ilk başlarda az miktarda yatırım yapıp neler olduğunu gözlemlemeye çalıştım. Sonrasında paylaşımlar yapmak, kendini oylamak, biraz hesap kitap ile ancak aylar sonra geri dönüş alabileceğimi öğrendim. Paylaşım ve yorum yapmaya başlayınca hoşuma gitti ve aktif olarak kullanıyorum. Biraz daha yatırım yapmayı düşünüyorum.
Aslında sadece borsadan Steem al-sat yaparak daha çok kazanabilirim. Açtım bir hesap, bir de içeriden takip edeyim dedim. İlk başlarda yok Power Up yok Power Down kim uğraşacak dedim. Oy gücümü satıyorum, pasif gelir sağlıyorum arada bir girip resim falan paylaşıyorum. Kripto borsasını biraz buradan takip ediyorum. Kısacası varlığımla yokluğum bir.

Ben Mühendisim

           NEDEN Steemit'tesin?
NEDEN Steemit'tesin??           

İnternette bölümüm hakkında bir makale arıyordum. İstediğim özel bir bilgiyi Steemit adlı bir sitede buldum. Biraz araştırmadan sonra hemen üye oldum. Hemen hemen her konuda makaleler mevcut ve konu hakkında yazarla irtibata geçme imkanı sağlıyor. Ben de kendi bilgilerimi aktarıyorum ve güzel yorumlar alıyorum, bilgime bilgi katıyorum. Çok farklı projelere destek veriyorum ve bu beni mutlu ediyor.
Mezun oldum ama doğru dürüst bir iş bulamadım. İnternette vakit öldüreceğime, biraz para kazanırım umuduyla Steemit'e katıldım. İnternetten herkes para kazanıyor benim neyim eksik dedim ve paylaşımlarıma başladım. Çok bir gelir elde edemedim ama İngilizcem bayağı bir gelişti. Şu botların olayını da çözersem bir seneye kalmaz paraya para demem.

SEN KİMSİN?

Devam edecek......

Sort:  

:)) Yeni tarzın, yeni serilerin hesabı :))

Hala denemelere devam ediyorum, en sonunda bir tarzım olacak inşallah :) Teşekkürler.

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by cashthekush from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Hocam yine yaratıcılığını meydana çıkartmışsın kim bu kardeşlerimiz? 😄 söyle bakalım :) bilmece olmuş .

😃Bu kardeşlerimizin hepsi aslında aramızda. İlerleyen bölümlerde sen de kendini birine yakın hissedeceksin 😃 Empati yapmaya çalışıyorum. Neden buradayız sorusunu, mesleklerimizin bakış açısından ve keyif/para dengesine göre değerlendiriyorum kendimce. 👍

Sudefteri mi ?🤗

Yatırımcılardan biri @arafs mı ilki

:))) Yok yok bilmece değil, sadece düşünüyorum öylece, birilerini baz alıp da yazmadım.
😂😂😂

Tebrikler! Paylaşımınız TRListe kurallarına uygun görülmüş olup, günün seçilen yazıları arasında yerini aldı!

Günün seçilen yazılarına buradan ulaşabilir, trliste curation traile nasıl katılacağınızı buradan öğrenebilirsiniz.

Eğer, bizimle iletişime geçmek isterseniz Steemit Türkiye Discord Kanalından bizlere ulaşabilirsiniz.

👍

Hiçbir kategoride kazanan yok :) hocam gruplamamışsınız ama ben 1 diyeceğim

:)) Hocam, kazanan veya kaybeden değil, bakış açısına göre kendimce değerlendirme sadece. Ben öğrenci olsaydım ve Steemit'e katılmış olsaydım, para için mi keyif için mi katılırdım cevaplarını aradım.:)

Yok anladım temel amacın o olmadığını :) öğrenciyiz çok şükür :D

Süper olmuş, her okuyan acaba bu ben miyim diye kendine soruyordur. Seriye devam

Teşekkürler :), Bunu hissettirebildiysem ne mutlu bana, bir iki bölüm daha devam etmeyi düşünüyorum 👍

Tebrik Ederiz! Bu Paylaşımınız'da 'destektr' Tag'ını Kullandığınız İçin Upvote Ve Resteem Kazandınız.
Sizlerde Bu Mesajımızı Beğenerek Projemizin Gelişmesinde Bizlere Yardım Edebilirsiniz.

@destektr Yeni Türk Steemit Topluluğununa Destek Olmak Adına Hayata Geçirilen Bir Projedir.
Herhangi Bir Karşılık Ve Ödeme Talep Etmeden, Sadece 'destektr' Tag'ını Kullanan Ve @destektr'yi Takip Eden Herkesi Upvote Ve Resteem Yapar.

PhotoText-1521414670653.jpg

Lütfen Bu Hizmeti Sürdürmeye Ve Bundan Sonra Verdiğimiz Desteklerden Daha Yüksek Oy Oranı Alabilmeniz İçin, Oylama Gücümüzü Artırmaya Yardımcı Olmak Adına Alttaki Linkler'i Tıklayarak Çok Az'da Olsa Bağışta Bulunmak İstermisiniz.
(0.010 SBD) - (0.020 SBD) - (0.050 SBD) - (0.100 SBD) - (0.200 SBD) - (0.500 SBD) - (0.750 SBD) - (1.000 SBD)
Tüm Bağışlarınız SP Kiralamak İçin Kullanılacaktır. @destektr'ye Verdiğiniz Önemden Dolayı Çok Teşekkür Ederiz!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 55747.11
ETH 2323.34
USDT 1.00
SBD 2.34