You are viewing a single comment's thread from:

RE: Ne kadar sorumluyum ?

in #tr6 years ago

yazmaktan vazgeçme, ben de bu şekilde başladım, ne yazsam diye çok düşündüm, ne paylaşsam, acaba beğenirler mi? hep soru işaretleri ile doluydu. yazmaktan vazgeçme ama önce kendin için yaz, ruhunu dinginleştirir. ben ufak notlar alarak başladım, büyüdü büyüdü uzun cümleler oldu. bu platform senin için biçilmiş kaftan çünkü kaliteli içerik her zaman kazanır.

Sort:  

Zaten vazgeçmek asla olamaz sorun bende düzenli hala getirmek o yüzden biraz çaba sarf etmem gerekiyor. Ayrıca değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim. En azından insanları cesaretlendiricek yapılanlara olumlu tepkiler verecek güzel insanlar oldumu herşey daha kaliteli daha paylaşılır ve daha zevkli olur. Tekrar teşekkür ederim.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 58169.95
ETH 3145.36
USDT 1.00
SBD 2.38