-Kule!!! Jumbot Kalkış İçin İzin İstiyor!!!

in #tr6 years ago

Burada uzun uzun Jumbot'un özelliklerini ve Jumbot seçeneklerini anlatmayacağım. Jumbot'un özelliklerini öğrenmek için üstteki Jumbot resmine tıklamanız yeterli :). Jumbot ile çok geç tanıştım, faaliyetleri hakkında bilgim vardı ve bir çok arkadaşım önermişti. Yaklaşık bir hafta önce Jumbot'a katıldım. Zarar ettirmeyeceğini biliyorum ve içim rahat. Aklınızın ucunda bulunsun diye söylüyorum, günün en Jumbo yazıları arasına girerseniz, daha yüksek oy alma şansınız var.


Jumbot'a katıldıktan sonra ona olan takdirimi belirtmek için bir gönderi hazırladım. Jumbot'u çizerken gerçekten çok zorlandım. Zaten aklımdaki Jumbot logosu ile gerçek Jumbot logosu hiç birbirine uymuyordu. Ben de taslak olması açısından bir logo hazırladım.

===>

Jumbo aklımda hep büyük boy olarak kalmış. (Jumbo boy çöp torbası, Jumbo Jet (Büyük Uçak), Jumbo Çatal Bıçak Takımı (Çok fazla parça içeren) vb. ). Taslak logoyu hazırlarken büyük oylar veren bir Jumbo uçak tasvir etmeye çalıştım. Orjinal logo karizmatik, dikkat çekici ve korkutucu, ben ise daha sevimli ve büyük oylar verdiğini vurgulamak istedim.

Ben logosunun değiştirilmesini öneriyorum, hatta bunun için yarışma düzenlenebilir diye düşünüyorum. Diğer tüm özellikleri zaten güzel olduğu için eleştirecek bir şey bulamadım. Katılmak isteyen ama aklında soru işaretleri olanlar için Discord kanalından tüm sorularınıza cevap bulabilirsiniz. Ben katılırken, üyelik ücretini yatırdığımı, hangi seçeneği seçtiğimi, seçenek için ne kadar ödeme yaptığımı, kürasyon kuyruğuna katıldığımı bir mesajla discord yöneticisine ilettim ki kayıt işlemleri hem hızlansın hem de onlara kolaylık olsun diye. Sizlerin de Jumbot'a katılmanızı şiddetle tavsiye ederim.

|||||||| Jumbot Görseli Kaynak ||||||||
Diğer görseller yazara aittir.
||||||||

Sort:  

Merhaba @cashthekush,

Yazınız @trdaily tarafından otomatik olarak seçildi. Ve @trdaily curation trail'i takip eden
@emrebeyler hesabından da oy aldınız.

@trdaily curation trail'e bu adresten katılabilirsiniz.

Yine görüşmek üzere! :)

Merhaba @trdaily,

Yorumunuz @cashthekush tarafından manuel cevaplanmıştır. Ve kendi kendini takip eden @cashthekush hesabından da oy aldınız.
@cashthekush curation trail'i yoktur, katılamazsınız.
Yine görüşmek üzere! :)

Harika 😂

Amazing post! I love it. Checkout my new post: http://bit.ly/upmyvoteand and let me know if you like it :)

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by cashthekush from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Ben de bir aydır jumbot üyesiyim iyiki katılmışım. Hem güç hem oy açısından çok büyük katkısı var 👍

10 gün oldu sanırım üye olalı, şimdiden faydasını görmeye başladım. 👍 👍 👍

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 64259.11
ETH 3172.90
USDT 1.00
SBD 2.56