İnceleme - Steem Sincerity tecrübem

in #tr7 years ago
Hazırladığınız bir gönderiye yorum bırakan hesabın ne kadar samimi olduğu hakkında size ipuçları verecek bir eklentiden bahsetmek istiyorum. Steem Sincerity eklentisi sayesinde, yazınıza yorum bırakan hesabın son bir hafta içinde yapmış olduğu hareketleri görmüş oluyorsunuz.

Nedir bu hareketler:
  1. Son bir hafta içinde kaç adet gönderi paylaşmış
  2. Gönderilerindeki ortalama kelime sayısı
  3. Son bir hafta içinde kaç adet yorum yapmış
  4. Yorumlarındaki ortalama kelime sayısı
  5. Yorumlarındaki ortalama görsel sayısı
  6. Son bir hafta içinde yapmış olduğu yorumlardan örnekler

Kurulum

Aşağıda verilen bağlantı ile Chrome Web Mağazasında "Steem Sincerity" eklentisinin sayfasına ulaşıyoruz ve "Chrome'a ekle" düğmesine tıklıyoruz.
https://chrome.google.com/webstore/detail/steem-sincerity/jdebpkaebacmccekgiafajjhmnkjkgmi
1.jpg

Kurulumdan sonra sağ üst köşeye "Steem Sincerity" sembolü gelmektedir. Bir yazının yorumlarını incelerken bu sembole tıkladığımızda eklenti çalışacak ve tüm yorumları tarayacaktır. İmleci hesabın üstüne getirdiğinizde bilgi notu açılacaktır. Eklenti çalıştığında hızlıca sayfadaki yorumları değerlendirip, spam içerikli yorumları gri tonda göstermektedir. Elbetteki belirli bir algoritmayla çalıştığı için bazı normal içerikli yorumları da spam olarak gösterme ihtimali vardır. Eklentinin amacı sadece spam yorum yaparak oy almaya çalışan hesaplar için size bilgi vermektir.



Bir kaç örnek vermek istiyorum:

3.jpg

Bu örnekte ilgili hesap son bir haftada 622 yorum yapmış ve yorumlarında ortalama 3,5 kelime kullanmış. Yaptığı yorumlara ait örnek ekran görüntüsü aşağıdaki gibidir.
4.jpg

Diğer bir örnek olarak aşağıdaki hesap, son bir haftada 542 yorum yazmış ve yorumlarında ortalama 39,4 kelime kullanmış. Ancak yaptığı yorumlara bakıldığında aynı kelimeleri kullandığı görülmektedir.
5.jpg

6.jpg

Değerlendirme

Belirli bir algoritma ile çalıştığından bazen normal yorumları da spam olarak değerlendirmektedir. Açık kaynak kodlu ve yeni bir eklenti olduğu için zaman içinde gelişeceği kanısındayım. Daha çok Steem Power'ı yüksek hesabı olanlar için kullanışlı olacağını düşünüyorum, benim gibi zaten az yorum gelen bir hesabın kullanacağını düşünmüyorum. İleride güçlü bir hesaba sahip olduğumda ve yorumlara etkili oy verdiğimde, böyle bir eklenti de varmış, kullanmak gerekebilir diyebileceğim bir eklenti.

Aklınızın bir köşesinde bulunması dileğimle....

Not-1: Görseller yazara aittir.
Not-2: Steem Sincerity Github adresi
https://github.com/andybets/steem-sincerity-chrome-extension.
Sort:  

yine faydalı bir paylaşım olmuş, ben de sizin gibi az sayıda yorum aldığım için kullanmama gerek yok ama ilerde inşallah kullanmak zorunda kalırız:))

😄evet çok güzel bir temenni. Bunu da mı yapmışlar diye paylaştım aslında, ilginç bir eklenti. 👍

kendimi raporlanmış gibi hissettim:))
sonuçlar iyi mi bari:D

😂sonuçlar süper, hiçbir sıkıntı yok 👍

Bu eklentiyi bizlerle paylastigin icin tesekkürler gayet güzel bir post olmus

Ben teşekkür ederim, yeni çıkan eklentileri takip etmeyi ve paylaşmayı seviyorum, steemit i daha aktif kullanabiliyoruz bu sayede.

Bence cok guzel bir eklentiymis. Onceden bilmiyordum. Tesekkur ederim bu guzel inceleme icin. Ileride sizin de dediginiz gibi belki hesabimda her gun yuzlerce yorum gorursem kullanacagim 😅

Ben teşekkür ederim, Steemit büyüdükçe yeni araçlar da çoğalıyor. Umarım spam yorumlar azalır diyeceğim ama zannetmiyorum, o yüzden bu eklenti aklımızın bir köşesinde durmalı 😉

Benimde bununla alakali bir projem vardi. Amacı tam olarak bu değıl ama haftalik olarak analizler yapiyordu. Suan beta aşamasında :) Zaman bulup görselleştirmek gerek biraz.
Bu sizin linkiniz: http://159.65.21.161:3000/cashthekush/analiysis/
Buda benim linkim : http://159.65.21.161:3000/tolgahanuzun/analiysis/7 :)

Evet, artık bizden birilerinin programlarını tanıtma zamanı geldi diye düşünüyorum, bitirdiğinde ilk bana haber verirsen sevinirim :) Hemen tanıtımını yaparım :) Çalışman çok güzel olmuş eline sağlık, en gurur duyduğum kısmı ise 👍
qwe.JPG

Fena değil gibi :)

Gayet iyi bence 😀👍

kullanıcı ismini kendi ismimle değiştirirsem çalışır dedim, çalışmadı :D

linke tıklayıp kullanıcı ismi girmek mantıklı olanmış :D

http://159.65.21.161:3000 Buraya girin hocam sonra kullanici adinizi girin. Sisteme sizi ekliyorum ve artık haftada bir kontrol ediyorum. 1 hafta sonra tekrar analizlerine bakarak geçen hafaya göre karşılaştırmasınıda ekliyorum.

yaptım zaten ama sonuçlarımdan memnun kalmadım, hemen gidip yazı yazdım :D

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by cashthekush from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 62881.38
ETH 2449.40
USDT 1.00
SBD 2.62