Satın Alma Sahiplen - [Cointurk 20. Projesi] - CaptainSailor#5605

in #tr6 years ago

Satın Alma Sahiplen - [Cointurk 20. Projesi] - CaptainSailor#5605

Bu benim de bizzat katıldığım, ÜniHak tarafından düzenlen ve neredeyse her cumartesi/pazar yapılan bir etkinliktir.

1.jpg

Kuşadası ekibine bu güzel proje için teşekkür ediyorum. Benim için de mümkün olan her hafta yapmış olduğumuz sokak hayvanlarını besleme etkinliğimizi paylaşma fırsatı doğmuş oldu. Bazı kareleri bizzat, bazılarını instagram hesabından almış bulunuyorum. Dolayısıyla hepsinin hakkını edinemem. Kareler en altta verdiğim ÜniHak topluluğundan alındı ve uzun bir süredir beslemelere katılmaktayım.
Etkinliklerde Kurtköy (bana yakın olduğu için) beslemelerine sık sık ilgi gösteriyorum. Okulda ve diğer üniversitelerde, hatta mezun olan arkadaşlarda bir çok kişi bu projeyi severek devam ettirmekteler. Sizler de üniversite öğrencisi olsanız da, olmasanız da mutlaka katılmanızı öneriyorum. ÜniHak herkese açık bir topluluk.

captain-bar.png

Satın Alma Sahiplen

Ne yazık ki evcil hayvan edinirken, satın alıyor ve sokaktaki hayvanları unutuyoruz. Aslında onlar da sizlerin istediği dostluk ve sıcaklık hissini size verebilecek kapasiteye ve kalbe sahip. Bazı hayvanlar zamanında kötü davranışlara maruz kaldığı için agresif olabiliyorlar. Ama 1 ay kadar kısa bir süre içerisinde hepsini fabrika ayarlarına dönmüşçesine tedavi edebiliyorsunuz. Gerekli sevgi ve yeterli ilgiyi göstermeniz yeter.
Lütfen, satın alarak hep para kaybedip hem de sokaklarda yalnız başına bırakılan hayvanları tekrardan ümitsiz bırakmayın.

2.jpg

Yavrular ve Cinsler


Bir çok arkadaşımız sokaktaki hayvanların cins olmadığını, sokakta kendi imkanlarıyla çiftleşen canlılar olduğunu zannediyorlar. Ama olay bu değil. Aslında bu hayvanlar da bir zamanlar satın alınan hayvanlar. Yani zengin bir aile örneği vermek gerekirse, çocuklarına yavru bir golden alıp, biraz büyüdüğü zaman ve bakımı zorlaştığı zaman sokağa atıp bıraktıkları hayvanlar.
Aklınıza gelmeyecek kadar cins hayvan bu barınaklardan ve sokaklardan toplanıyor. Tekrardan alıcılara satılıyor. Dolayısıyla barınaklara gidip mutlaka destek olmanızı ve bir hayvan sahiplenecekseniz oradan temin etmenizi tavsiye ederim.

3.jpg

Yaptığımız Beslemelerden Bazı Kareler

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

captain-bar.png

İletişim Adresleri


Eğer her hangi bir şekilde destek olmak isterseniz ÜNİHAK topluluğundaki yönetici arkadaşlarımızla iletişime geçebilirsiniz.

Ben her hangi bir şekilde nakit aktarımı vesaire yapmıyorum. Bağış toplamıyorum. Böyle bir yetkim yok.

Her bağış kayıt ediliyor ve işleniyor. Dolayısıyla destek olmayı istiyorsanız kendileri ile iletişime geçmelisiniz.

ÜNİHAK Üniversiteler Arası Hayvanları Koruma Topluluğu
İnstagram: https://www.instagram.com/unihaktoplulugu/
Facebook: https://www.facebook.com/unihak/
Yuva Arayanlar: https://www.instagram.com/unihakduyuru/

Sort:  

really so beautiful dog... i like your post dear friend.. thanks for share your post...

Gününüz çok güzel geçmiş, harika bir paylaşım, umarım herkes sık sık tekrar eder bu canlara bakmayı. Yavru köpüş de çook sevimli. Günün stresini onların sevgisiyle atmışsınızdır .😃

bilgi verici yönlendirici bir yazı olmuş tebrikler

Tebrikler! Paylaşımınız TRListe kurallarına uygun görülmüş olup, günün seçilen yazıları arasında yerini aldı!

Günün seçilen yazılarına buradan ulaşabilir, trliste curation traile nasıl katılacağınızı buradan öğrenebilirsiniz.

Eğer, bizimle iletişime geçmek isterseniz Steemit Türkiye Discord Kanalından bizlere ulaşabilirsiniz.

👍

çok güzel bir gün geçirmişsiniz, trliste için de tebrik ederim:)

Size sormak istediğim bir konu var.
Az önce https://steemd.com/@pinarhanpolat dan son postumu kimlerin upvote yaptığına bakıyordum. Ama ben sizin bu gönderinizi upvote yapmışım gibi görüyorum. Tamam güzel içerik :) ama upvote yapmadım ki! Yani sadece siz olsanız neyse, 3 kişi daha böyle sanki ben onları upvote yapmışım gibi görünüyor.
Kesin benim bilmediğim teknik bir konu, neden böyle olduğunu biliyor musunuz acaba? Bu da ekran görüntüsü;

Soru bana yöneltilmemiş ama görünce cevaplamak istedim. Trliste curation trail katılımcısı olduğunuz için her gün seçilen yazılara otomatik oy vermiş oluyorsunuz. Herhangi bir sorun yok yani. 😊

Öyleymiş, daha anlamadığım çok şey var hem steemitte hem de teknolojik konularda. @captainsailor arkadaşımız da kendi discord kanalından aynısını yazdı. 😊 yine de cevap yazdığınız için sağolun. Böyle sora sora öğreniyorum.

Birbirimize yardımcı olacağız ki bilmediklerimizi öğrenelim, değil mi. Rica ederim, sorularınız olursa discord üzerinden sorabilirsiniz, aynı kullanıcı adıyla iletişime geçebilirsiniz.

Harika bir yazı olmuş. Fotoğraflara defalarca baktım 😊😊 Zamanında çalıştığım işletmenin bahçesindeki küçük dostlarımızı hatırlattı bana. Her sabah servisten inmeden etrafımızı sarar, türlü şirinlikler yaparlardı. Özlemişim :) İnsan kendinden önce onları düşünüp önce onların karnını doyurmayı istiyor. Arada çok farklı bir bağ oluşuyor. Güzel anıları hatırlattığınız için teşekkürler ve trliste için de tebrik ederim ☺️

@captainsailor bu ara fırsatım yoktu,o yüzden yazını yeni okudum.Muhteşem olmuş emeğine sağlık.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 57455.52
ETH 2339.75
USDT 1.00
SBD 2.35