You are viewing a single comment's thread from:

RE: 3 SBD Ödüllü Yarışma

in #tr6 years ago

Metin uzunluğu için bir kıstas yok ama kıyaslama kolaylığı ve haksızlık yaratmaması bakımından 50-250 kelime arasında olmasına özen gösterin.

Şu madde hariç, güzel bir yarışma olacağına inanıyorum. Yüreğinize sağlık. Şahsen ben, bu yorumun bile 50 kelimeden fazla olacağını biliyorum. Dolayısıyla yorum gibi post'lar görmek pek hoş değil diye düşünüyorum. Bu madde yerine ileride,
-En az 300
-En fazla 500
gibi...

Şeklinde yaparsanız daha güzel postlar göreceğimize inanıyorum. 😊
Bu konudan 11 gün önce buradaki podcastte bahsetmiştim. Bu benim şahsi fikrim tabi.

Eğer bir yarışma düzenleniyorsa, okuma kolaylığını düşünmek yerine bence içerik kalitesini düşünmek daha faydalı olur. TR topluluğu açısından.
Elinize sağlık, paylaşmak güzeldir 😊

Sort:  

değerlendirme ve öneri için çok teşekkürler, aslında aynı şeyi düşünüyorum. Okumak değil de katılacak arkadaşların çok zorlanmamalarını istedim biraz. zaten uzun yazmaktan imtina ediyoruz genelde bu insanların gözünü korkutmasın, katılmaktan geri durmasınlar diye düşündüm ancak bu konudaki eleştirilerinizi içeren son podcast inizi dinliyordum tam da siz yorum yazarken, dolayısıyla önerinizi kurallara yansıtacağım ve kelime sayısında değişiklik yapacağım. teşekkür ediyorum tekrar katkınız için @captainsailor

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 60626.97
ETH 3358.90
USDT 1.00
SBD 2.45