You are viewing a single comment's thread from:

RE: Mutluluğun Ülkesi Finlandiya - The Land of Happiness Finland

in #tr6 years ago


kaynak
Açıkçası raporu hazırladıkları verileri nedense tatmin edici bulmadım. Çünkü güney Amerika' taraflarında çok mutlu yaşayan ülkeler var.
Hatta Kuzey Avrupa'dan bile daha mutlu olduklarını düşünüyorum. Orada olduğum süreçte hiç bir baskı, hiç bir toplumsal dışlanma hissetmedim. Çok rahatlar.
Ama diğer yandan Hollanda'da misal, sanki bir şey yaparsam direkt yargılayacaklar gibi hissettim.
Neden bilimiyorum.
Sanırım ben oralarda daha mutluyum. Belki de taşınmalıyım :D

Sort:  

Birleşmiş Milletler'e göre dünya üzerinde 195 egemen devlet ya da ülke bulunmaktaymış. Bu rapor ise 156 ülke üzerinden hazırlanmış. Tahminimce eksik ülkelerden olabilir bahsettiklerin. Mesela Vatikan ve Filistin gözlemci statü kapsamında değerlendiriliyormuş. Ben o taraflara gitmedim ama en rahat ülke diye bilinen Hollanda'da rahatsız olman ilginç :) İşte gezip görmek lazım, darısı bizlere olsun :)

|Egemen devlet ya da ülke tanımı, kendi sınırları olan ve bağımsız bir hükümete sahip siyasi yapıları tanımlar|

Coin Marketplace

STEEM 0.23
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 66233.88
ETH 3561.73
USDT 1.00
SBD 3.14