You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit ile ciddileşmek #8 : Rapor No.01

in #tr6 years ago

Botlarda sürekli zarar ettiğim için, sizleri tebrik ediyorum öncelikle.

Acaba trliste tagini de kullansanız da oradan da oy almayı deneseniz, daha hızlı yükselme ihtimaliniz olabilir mi? Hmm...

Sort:  

trliste tagını kullanıyordum aslında ama sonradan burada bahsettiğim sebeplerden ötürü ayrılma kararı aldım. Bir de kürasyon kuyruğu dışında, kaliteli içerik yazmakla da olmuyor, oy alabilmek için sadece trliste tagını kullanmak yetmiyor, hem kendinizi hem kurallara uyan başkasını aday göstermek gerekiyor. Gün içerisinde hem kurallara uyan hem de beğeneceğim bir içerik arayacak kadar zamanım da yok maalesef. Keşke olsaydı ama şu anki koşullarım uygun değil. Laf olsun diye de birilerini aday göster, oy al çelişkisine girmek istemiyorum, gerek yok. Tüm bunlar birleşince kendi başıma kendi yağımla kavruluyorum işte. Onlardan destek almasam da olur büyüsünler kaliteli içerik yazanlara destek olsunlar yeter ki, ben de onların hesaplarını oylayarak, okuyup önerdikleri yazıları kişisel olarak değerlendirerek destekliyorum kendilerini :)

Laf olsun diye de birilerini aday göster, oy al çelişkisine girmek istemiyorum, gerek yok.

Mantıklı ve çok hoş bir düşünce. Bazı kişiler bu işlemi öylesine paylaşımı önererek yapıyor çünkü. Sistemi suistimal ediyorlar.

Eğer öneri ve bazı konularda karar değişikliğine giderseniz trliste'de sizi görmek çok iyi olur. Zevkle öneririm yazılarınızı açıkçası. 😅

Hesap verilerini kolayca görebileceğiniz uygulama bilmiyorum fakat bu tarzda bir uygulama olsa çok iyi olurdu

Hehe.. Çok teşekkür ederim ama şimdilik öyle bir şey düşünmüyorum.

Uygulama işine de bakıyorum ben, bir çözüm bulmaya çalışacağım. Bulursam haber veririm mutlaka :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 58157.69
ETH 3122.82
USDT 1.00
SBD 2.42