You are viewing a single comment's thread from:

RE: STEEMİT'TE İKİ AY

in #tr6 years ago

şefkim : şevkim

Hocam 2 ayda güzel bir yol kat etmişsiniz o halde. Ben botlara güvenmiyorum. 2 kat kazandırdığını idda ediyor ama Steem Power olarak döndüğü için elimde likit bir şey olmuyor. Bu beni rahatsız ediyor bunun için kullanmamayı tercih ediyorum.

Diğer yandan oy almak için bir çok yol var kuşadası yarışmaları, küratörler ve diğer yarışmalar vesaire.
Son bloglardan birinde bahsettim bunlardan. Bugünkü güzel yazılardan birisiniz mesela :)


Kuşadası Küratör Ekibi olarak her gün yazılar seçiyoruz ve bunlara oy veriliyor. Daha fazla bilgi için @try-market in yayınladığı rapora bakabilirsiniz :)

Ayrıca discord kanalımıza davetlisiniz :) Oraya gelip sohbet edebilir, soru sorabilir ve gönderilerinizi paylaşabilirsiniz :)

Sort:  

Teşekkür ederim hocam seçtiğiniz için. Biliyorum botlar tehlikeli bu yüzden de sabit ve olabildiğince iyi oranlarda oylayan botları tercih ediyorum. Ayrıca Kuşadası ekibine buradan çok teşekkür ediyorum, cointurk etiketi kullanarak son zamanlarda aldığım destekten dolayı minnettarım. Projeleriniz de yeni başlayan ve gelişmekte olan hesaplar için oldukça faydalı oluyor.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59908.77
ETH 3191.82
USDT 1.00
SBD 2.43