You are viewing a single comment's thread from:

RE: Bir Bisikletçinin Pedal Öyküleri #5: Gelibolu Yarımadası,Şehitlik ve Rüzgâr

in #tr6 years ago

Bu yaz ben de benzeri bir şeyi otostop ile yapmak istiyorum. Özellikle çadırımı alıp, 3-5 koy gezmek en büyük hedeflerim arasında. Su konusuna gelince, yanınızda ne kadar su taşıyorsunuz?

Yazıyı çok beğendim, keşke #trliste etiketini kullansaydınız, muhtemelen oy alırdınız gerçekten başarılı bir yazı olmuş :)

Sort:  

Teşekkür ederim. Beğenmenize sevindim. #trliste olayını unuttum aslına bakarsanız. Su konusunda şunu diyebilirim. Hava sıcaklığı ve yaptığınız aktiviteye bağlı olarak değişir. Ancak ben yanıma 1.5-2 litre kadar su alıyorum bu tür turlarda.
Otostop çekerek yapmak da zevkli olabilir ama bisiklet özgürlüktür. Sizi istediğinz yere götürür. Hem de ücretsiz :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 68237.15
ETH 3499.75
USDT 1.00
SBD 2.72