You are viewing a single comment's thread from:

RE: Bir Bisikletçinin Pedal Öyküleri #1: Hikâyenin Başlangıcı

in #tr6 years ago

Selam dostum uzun uzun açıklaman çok hoşuma gitti başarılı bir post olmuş tebrik ederim :)
-13.3 kg ağırlık problem olmuyor mu? Sanırım daha hafifleri iyi oluyordu.
Ben de yaz için düşünüyorum ama İstanbul'dan çıkıp taa Bodrum'a gitmeyi düşünüyorum. Ne önerirsin?

Sort:  

Selamlar öncelikle görüşleriniz için teşekkür ederim. Beğenmenize sevindim.
Sorularınıza gelecek olursak 13.3 kg bisikletin net ağırlığı ileride eklemelerim olacak bu daha da artacak. Ancak Alüminyum olup bu kadar dayanıklı bir dağ bisikleti için oldukça iyi bir ağırlık. Ayrıca ben bunu balkonda muhafaza ediyorum. 2.kata çıkarmakta hiç sorunum yok. Kısacası çelik kadro bisiklet kullandığımdan biliyorum. Bence oldulça hafif.
Şehir bisikletleri biraz daha hafif. Ondan da hafifleri yarış bisikletileri onlar zaten karbonfiber ancak çok hassas ve pahalı bisikletler...
Uzun yol yapmak istiyorsan buna uygun bisiklet tercih etmen de fayda var. Ben daha bayıra çıkarım diyosan ona göre. Yani güzel bir ön keşif ve bilgi sahibi olmakta fayda var. Benim gibi dağ bisikletiyle de bunu yapabilirsin ancak %10 daha fazla enerji harcanır bunun da temel sebebi lastik yapısı.
Umarım yardımcı olabilmişimdir. Daha fazla bilgi almak istersen seve seve yardım ederim. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 64479.05
ETH 3181.85
USDT 1.00
SBD 2.57