You are viewing a single comment's thread from:

RE: Mağara Kazaları [Mağaracılık #4]

in #tr6 years ago

Hmm... Kamp gibi keyif için değil yani. Yine de insan 1 kere denemeli mi acaba. Korktum bunu okuyunca.

Her zaman yanımda iki çift alüminyum battaniye taşıdığım için bir tanesini açtım. Onu ve kendimi alüminyum battaniye sardıktan sonra kendi sıcaklığımı ona geçirmeye çalıştım. 1 saati geçkin süre aynı pozisyonda kalmak durumunda kaldım. Arkadaşımın ısındığını anladığımda bitkinlikten uyuya kalmıştı vaziyetteydi.

Bize de sahip çıkar mısın :D

Sort:  

Kesinlikle denemeli. Evet gerçekten çok yakından tanıdığım insanların başına bir kaza gelmesi çok üzücü fakat mağaracılık hayatımdan iyi ki dediğim şeylerden birisidir. Bu yüzden pek çok kişiye tavsiye ettim. En azından sorumlu kişilere diyeyim :)

Soruna gelecek olursam, tabi sahip çıkarım :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 61319.81
ETH 2376.92
USDT 1.00
SBD 2.55