You are viewing a single comment's thread from:

RE: Detaylı bot kullanımı [TR Liste Yarışma 03]

in #tr6 years ago

Yarışmaya yarışma konusuz katılmaya çalışmak da biraz garip tabi.

Yarışma Konusu
Bu kez sizden Türkiyedeki eğitim sistemi hakkında bir yazı yazmanızı istiyoruz.
Eğitim sisteminin bizlere kattığı şeyler nelerdir, zorlukları nelerdir gibi soruları cevaplayabilirsiniz.
Diğer ülkeler ile kıyaslamalar yapabilirsiniz.
Eğitim sisteminden memnun değilseniz düzelmesi için ne gibi önerileriniz var, bunlardan bahsedebilirsiniz.

Sort:  

Kendim Azeriyim ve Yanliş anlamişim. Egitim konusunda yazmisim egitim sistemi konusunda diyil ama yenede arkadaslara katkida bulunmusum . Afedersiniz. Tercumanlik yaparak yazmak cok zor oluyor.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 66937.04
ETH 3270.78
USDT 1.00
SBD 2.74