You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kazanmak #01 - Selfvote İle Ne Kadar Kazanabiliriz?

in #tr6 years ago

1,5 ay önce bu hesabı yapsaydık eğer aylık kazanç 400 TL'nin üzerinde olacaktı.

Ama 1.5 ay önce Steem'in fiyatı da yüksekti yani yatırdığımız para da yüksek olacaktı. Ben 10.000$ yatırmayı düşünüyordum. Hardfork'ları, whitepaper'i vesaire bir sürü şeyi okuduktan sonra vazgeçtim. Gelir gider hesabı falan filan, ayrıca grafik analizlerini okudum vesaire.
1$ Olacağını söylüyor herkes, sabit bir kur olup güvenilir bir dolar kaynağı olmasını istiyorlar SBD'nin dolayısıyla 1$'ın altına düşene kadar almayı düşünmüyorum. Şu anda erken yatırım yapanlar, o zamana kadar kara geçemezse, problem bence.
Ama kişisel risk tabi bu. Belik 2 ayda kara geçersiniz.

Bu arada tekrardan hoşgeldiniz, güzel yazılar ile katkılar sağlıyorsunuz tebik ediyorum

Sort:  

Ben hep buralardayım ya kaybolmadım bir yere, günde ortalama 2 içerik girmeye çalışıyorum 😇

O söylentiyi yayanlara inanmıyorum ben, tether mi yapacaklar Steem'i? Yapamazlar ki zaten talep sınırına yaklaşıldı iyice.

Ben yatırımımı yaptım ve kar satışı yapıp düştükçe toplamaya devam ediyorum. 2,50'dan aldım şu anda 1,90 ama zararda değilim çok şükür.

Yarın bir teknik analiz yapacağım bakalım neler çıkacak kutudan 😉

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 64863.39
ETH 3196.40
USDT 1.00
SBD 2.53