Profil İncelemesi 06 | Ruen

in #tr6 years ago

06.jpg

@ruen hazır mısın?
@eyupyusuf ile yapmış olduğumuz, evet evet, beraber yapmış olduğumuz profil incelemesi sizlerle.

Yalnız bir değişiklik var. Artık dsound kullanmıyorum. Şu ana kadar 25+ tane podcast attım. Ne yazık ki hiç birine oy gelmedi. Dolayısıyla ben de Dsound'a daha fazla katkı yapmak istemiyorum.
Ne halleri varsa görsünler...

Neyse!
Dinlemek isteyenler için link: https://goo.gl/r6QPVg

Sort:  

Ilk defa dinliyorum. Bu ses nedir böyle.Maşallah.

Teşekkür ederim, o halde diğerlerini de dinlemenizi tavsiye ederim boş vakitlerinizde :)

Güzel bir seri olabilir. Oğuzhan Uğur'un Rönt vardı youtube da biraz o tadı aldım. Oy ile ödeme kabul ederseniz "Rönt Beni" derim bende. Devamını bekliyorum dinlemesi ve sizinle birlikte ruenin profilini incelemesi keyifliydi .

Rönt de eğlenceliymiş şimdi bakma fırsatı buldum :) biz bundan seneler önce internet radyosu yaparken canlı yayınlarımızda dinleyicilerimizin profillerini incelerdik demekki doğru yapmışız :)
Olur tabi oy mevzusu :)

Kolay gelsin. Çok eğlenceli olmuş.

Sıradaki profil benim profilim olabilir mi? :)

Başta ne kadar demiştik ücrete @eyupyusuf :D

Aaa. @eyupyusuf akımı başlatmış artık ne diyelim, tamam. Ne kadardı? :)

1 SBD'cik :)

Tamam hesabımda olunca atarım. :))

Çok keyifli bi sohbet ve inceleme olmuş teşekkür ediyorum ikinize de ! Yakın zamanda tekrar blogumla ilgilenmeye başlayacağım, motivasyonum düştükçe bu podcasti açar dinlerim artık ^^

Ses çok iyi :D Bu arada DLive'de paylaşabilirsin.

dlive'da paylaşmak için videolaştırmam lazım, hadi onu çözdüm diyelim o kadar megabat videoyu benim internetim 10 saatte falan upload eder :) bu sesi bile 1 saate upload ettim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 58196.53
ETH 3121.03
USDT 1.00
SBD 2.42