Postlara Neden Steem Ödülü Geldi? Steem Neden Düşüyor?

in #tr6 years ago (edited)


kristina-flour-185592-unsplash.jpg

Beni uzun süredir takip edenler bilirler. Hatta 2 aydan fazla zamandır steemitte olanlar da bilirler. Bazen durduk yere steem gelir ödül olarak. Şu anda da postlara tıkladığınız zaman steem ödülü yazdığını görürsünüz. Peki bu gerçekten durduk yere mi?


Screenshot_224.png

Bu konuları tam anlamak için steem bluepaper ve steem whitepaper okumak da gerekiyor.

Veya bu adamlar bunu 2 sene önce düşünmüş ve bir şeyler yazmış diye düşünüp bu gönderiyi de okuyabilirsiniz. Ben de buradan okuyarak öğrendim. Güncellenen şeyler olmuş olabilir. Bunu da bu gönderinin altına yorum yapan arkadaşlardan öğreneceğiz.

Ben basitçe anlatmaya çalıştım. Neden Steem geliyor gönderilerden diye, tamamını aşağıdan dinleyebilirsiniz...

Bunun kısa cevabı steem'i borç içine sokmayı önlemek için. Bunu daha önce anlatmıştım seslide. Ama Dsound çok rezil bir platform olduğu için bunu dinlemeniz mümkün değil. Ben dün bir sürü arkadaşa attım ama hiç biri dinlemediğini söyledi. Dolayısıyla şuna karar verdim.

Ben neden bunu yeni bölümlerim gibi google drive'da paylaşmıyorum?

Bu arada ses kaydında bir itemdir demişim, burayı token olarak duyarsanız daha sağlıklı anlarsınız.

Dinlemek için: https://goo.gl/iLW1MX

İyi dinlemeler dilerim. Resteem yapanlara şimdiden teşekkür ederim.

Photo by Kristina Flour on Unsplash

Sort:  

This post has received a 0.24 % upvote from @drotto thanks to: @captainsailor.

hocam ağzınıza emeğinize sağlık kısaca anladığımı özetlemek gerekirse amaç steem sbd ekosistemini dengede tutmak mıdır ?

Evet ama tek cümlede özetlemek çok da doğru olmayacaktır. Şu anda büyük hesapların cüzdanlarını takip ederek onların yaptıklarını yapıp küçük karlar elde edilebilir.

Örnek hesap ve örnek işlem paylaşır mısınız ? Daha anlaşılır olacaktır. Desteğiniz için çok teşekkür ederim.

trending'e girin, gözünüze kestirdiğiniz bir hesabın cüzdanına girin, 2-3 tane hesapta aynı şeyleri gördükçe siz de mantığını oturtursanız deneyebilirsiniz. Mesela ben steem'lerini SBD ye çevirenleri gördüm ve bunu denedim bakalım ne olacak.

Teşekkürler, daha sıkı takip edeceğim. Steem > SBD çevrimi parite ile alakalıdır herhalde. Bu arada çok mantıklı görünüyor :)

Şaşırdım ben de ne oluyor diye.

Düşüş oranı arttıkça gelen steem oranı da artacak gibi gözüküyor.

Dinledim. Öyle görünüyor. Bilgi için teşekkürler kaptan :)

You got a 4.35% upvote from @moneymatchgaming courtesy of @captainsailor! Please consider upvoting this post to help support the MMG Competitive Gaming Community.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64303.16
ETH 3137.29
USDT 1.00
SBD 3.97