Hepinizi Takipten Çıkıyorum

in #tr6 years ago

Süpermenin Kanatları Olsaydı Babannem Olurdu

checklist-1266989_640.png
img src

Geçen gün @hakancelik ile bir şey konuşuyorduk. Şu son zamanlarda ana sayfam pek aktif değil vesaire. Acaba kimler bıraktı steemiti dedim. Bir bot yazabilir misin şöyle bize en son post yazanları yazmayanları falan gösterse diye.

Adam üşenmemiş yapmış valla eline sağlık. 1 SBD lik bot attım hemen ama yüzde yüz eminim ki çok daha fazlasını hak ediyor. Bence siz de kendi takip ettiğiniz kişilerin analizini isteyip bir mebla yardımcı olun Hakan'a. Çünkü hak ediyor. Ayrıca bahar temizliği iyidir.

Gönderisi burada.

Screenshot_274.png

Eğer siz de takip ettiğiniz kişilerin aktifliğini merak ediyorsanız bakmakta fayda var.
Ben şok oldum bakınca. Vay anasını falan oldum yani.
119 kişi takip ediyordum en başta. Sonra başladım tek tek temizlemeye.

Takipten çıktığım kişileri yazıyorum, olur da bir gün geri dönerseniz veya buralardaysanız haber verin tekrardan takip edelim.
Şimdilik bırakmış kabul ediyorum sizleri, günlerdir paylaşımınız yok.

@ahmetmertugrul, @akkoca42, @arvex, @bumper (çalışmayan bir bot), @canku, @e-babil, @embesilikat, @ferow, @gcamkerten, @gizemk, @kutalp, @lessismoring, @monomyth, @readmore, @selinnball, @sorucevap, @turkauthor, @tutku,

Screenshot_275.png

Şimdi şöyle bir durum var. Bazı arkadaşları fark ettim ki hiç bir yazı yazmıyorlar ama cüzdanları hala aktif. Ben de insanların cüzdanını takip etmek için insanları takip etmiyorum.
Eğer cüzdan takip etmek istesem zaten girer bakarım. Ben gönderi yazanları takip etmek istiyorum. Şu anda 101 kişiyi takip ediyorum. Bunların zaten bir kaç tanesi botların hesabı.

Siz bir zamanlar güzel yazıyor olabilirsiniz ama şu anda yazmıyor olduğunuz için takipten çıktım. Bazı arkadaşlar delegasyon veriyorlarmış bazı arkadaşlar oy satıyorlarmış falan ara verenler olmuş... Ara verenlerden bildiklerimi takipten çıkmadım. Bilmediklerimi bilmediğim için çıktım, yani nereden bileyim.

Bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp.

Steemiti bıraktıklarını tahmin ederek takibi bıraktım.
Sonuçta takip etmemin sebebi, yazdığınız bloglar. Dimi?

Neyse.

Size şeyi soracaktım, az daha unutuyordum paylaşırken.

Siz kimleri takip ederken keyif alıyorsunuz? Kimlerin yazıları hoşunuza gidiyor? Size kimleri takip etmeliyiz?
Kimler güzel bloglar yazıyorlar? Eski veya yeni güzel bir yazı önerebilir misiniz?

Türk toplumundan olursa daha iyi olur tabi. Kendi yağımızda kavrulalım biraz.
Cevaplarınızı merakla bekliyor olacağım sevgili cemaat.
Görüşmek üzere...


gif src

Sort:  

spanish language you use?

I use Wakandan. No, its Turkish. :D

noticed some friends that do not write anything

Most of them left I believe...

Go here https://steemit.com/@a-a-a to get your post resteemed to over 72,000 followers.

Teşekkürler kaptan analiz isteyenler gonderiye yorum yapabilir ,bende sonucu paylaşırım yada discord dan yazabilirler.👍🙃

Şöyle kabaca göz gezdirdim de şu sıralar meşgul olsa da @ecotone sevdiğim bir profildir. Takip edebilirsin. @embesilikat da yakında aramıza dönecek :) Onun dışında @doctorbishop diye bir çocuk var fena yazmıyor bakınabilirsin :D

ecotone ve embesilikat döndükleri zaman bakarız :D doktoru hiç sevemedim :D

Başlığı okudum, "sen de mi kaptan" dedim, içeriğe gelince bir sevindim. Bıraktın zannettim.

Bir şey fark ettim, ben de uzun zamandır güzel blog okumadım. Sanırım takipçileri biraz daha çoğaltmam lazım. Önerileri ben de takip edeceğim.

Brezilya maçı var, bitince gelirim tekrar.

Ben de uzun zamandır 1-2 kişinin blogları dışında pek de iyi blog görmedim ama oy gücü yok ya, insanlar boş yere yazmak istemiyorlar.

Ben buralardayım, okuyorum, bakınıyorum ama yazasım yok.

Şu sıralar benim de hiç yok ama el mahkum...

Ben buralarda yeniyim, ekimden geldiğince bir çok yazıyı okumaya çalışıyorum. Bazen gözden kaçırdıklarında oluyor. Sistemi tam olarak kullanmayı bilmediğimden o da . Mümkün mertebe de yazılanlara yorum yapıyorum. Bu yazının örfüdür. Bir nevi düğünde altın takmak gibi... Okuduklarım arasında güzel yazılar çıkaranlar var. Betimlemelere yer verenler, kelimeleri ahenkle dizerken bilimsel verilere tezat olmadan anı yaşatanlar, kendi üslubunu yakalamış olanlar ki bu çok önemlidir yazıda ve niceleri. Beğendiklerime gelince; her birinin tadı başka demek istiyorum ki her birini başka bir başlık altında değerlendiriyorum.
Seni de takip etmeyi bırakmıyorum.

Siz kimleri takip ederken keyif alıyorsunuz? Kimlerin yazıları hoşunuza gidiyor? Size kimleri takip etmeliyiz?

Kimse bu soruya cevap vermemiş. Kesin bir iş var bunda diyerek ben de cevap vermiyorum. Verseydim başıma bir iş gelirdi, başıma bir iş gelmediğine göre vermemem iyi olmuş. İyi oluyorsa neden cevap vermeliymişim. Kesin bir iş var, kesin. Gözümden kaçmaz, benim. :)

Bazı doğruların her yerde söylenmesi tehlike oluşturabiliyor. Naifliğimizi korumakta yarar var... Şimdilik, sanırım!

👍👏
Bu açıklama gayet yeterli. Ama korkmadım da değil hani. Bu naiflik bozulursa ağır olur. :)

Güzel yazan 20 kişiye yakın isim verebilirim,
Bulduğum her yazıyı inceliyorum yazılarına yorum yaptıktan sonra bşr eksik varsa tavsiyede bulunuyorum sizin gibi😃 geliştirmeye çalışıyorum .
Olduğu kadar kaptan...

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 58067.54
ETH 2469.39
USDT 1.00
SBD 2.40