Baycan için Profil Denemesi.

in #tr6 years ago

Katılım

Buradan belki pek iyi gözükmüyor olabilir ama profile yerleştirince çok şeker duruyor umarım beğenirsiniz :)

Adım adım anlatamayacağım çünkü meslek sırrı :)
Çok fazla photoshop kullandım diyelim :) Umarım katılımım değerlendirilir :)

Ayrıca inanılmaz yoğun bir dönemde olduğum için post yazacak zamanım yok, bu gönderinin zamanından da bunu anlayabilirsiniz :)

Baycan1.jpeg
resmin tam hali

@baycan ' a teşekkür ederim ve bundan sonraki etkinliklerde, yaptığı işlerde başarılar dilerim :)

Sort:  

Bu tekniğede senin adını versinler.Dragan gibi belki meşhur olur. :)

@captansailor katılımınız çok güzel bir jest. Beni çok mutlu etti ve harika bir profil resmi çıkmış ortaya.
Bir haftalık süre içerisinde kaç kişi katılacak, nasıl resimler ortaya çıkacak çok merak ediyorum, sağolsun @pinarhanpolat kardeşim de katılım sağlayarak onure ettiniz beni. Profil oluşturma yarışmama katılarak öncü olmanız ayrı bir güzellik. Biraz kişisel bir yarışma olsa da eğlenceli olacağını düşünüyorum. Düşünsenize bu yarışma sayesinde kullanabileceğim orijinal profil resimlerim olacak. Bu çok harika bir duygu benim için. Zaman zaman değiştirerek kullanırım hepsini 🤗🤗 emeğinize yüreğinize sağlık.

Çok süper olmuş :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63009.69
ETH 3029.00
USDT 1.00
SBD 3.75