Bandwith Fotoğraflar Yüzünden Bitiyor | Alternatif: FlickrsteemCreated with Sketch.

in #tr6 years ago

Bandwith Fotoğraflar Yüzünden Bitiyor | Alternatif: Flickr

Fotoğraflarınızı yüklediğiniz zaman bandwith bitebilir. Özellikle de yeni başlayan hevesli arkadaşlar yorum yapayım, oy vereyim, kendim de gönderi yazayım dedikçe bandwith sorunu ile karşı karşıya kalabiliyorlar. Şimdi sizlere flickr sitesinden fotoğrafları nasıl steemite çekebilirsiniz bunu anlatacağım.

➺ Öncelikle flickr sitesine üye oluyoruz.
➺ Yukarıdaki bulut simgesinden ''upload'' yapıyoruz. (Buraların fotoğrafına gerek duymadım)
➺ Yüklediğimiz fotoğrafı açınca sağ alt köşede ''download butonu var oraya tıklıyoruz.
➺ ''View All Sizes'' yani tüm boyutları gör kısmına tıklıyoruz.

Screenshot_29.png

➺ Sağ tık yapıp, resim adresini kopyala diyoruz.

Screenshot_30.png

➺ Size şuradaki gibi bir adres verecek.

Screenshot_31.png

➺ Bu adresi normal resim yükler gibi kopyalayıp yapıştırıyorsunuz.

➺ Hepsi bu kadar 😊

Neden flickr kullanıyorum?
➺ Başka bir siteye atınca, silinebilme ihitmali olabilir.
➺ Hızlıresim gibi siteler belirli bir süre sonra size sormadan etmeden silebiliyorlar.
➺ Eski resimlerimi çok daha kolay gözden geçirebiliyorum.
➺ Albümlerimi görebiliyorum.
➺ Güvenilir bir kaynak.
➺ Üçüncü bir aracıya gerek kalmıyor.

Umarım bandwith sorunu yaşayan ve fotoğraf paylaşmak isteyen arkadaşlara yardımcı olmuştur. Sizler de kullandığınız siteleri önerirseniz belki onları daha kolay bulan birisi olabilir.
Okuduğunuz için teşekkür ederim 😊

Bu bir power up postudur.

Sort:  

Trafik problemi için önemli bir konuya değinmişsiniz, peki trafik problemi yaşamıyorsak resimleri yine de upload sitelerine yüklememizi mi önerirsiniz? Çünkü resimlerin silinme gibi bir problem söz konusu var.

hizliresim'i kullandım ama ya resimler bir müddet sonra sistemden kaldırılırsa diye de endişe duymuyor değilim. Resimler bir müddet görüntülenmediği zaman otomatik olarak sunuculardan siliniyor diye okumuştum. Bu Flickr için de geçerli sanırım.

Resimleri direk olarak yazıya (herhangi bir yerden link ile çekmeden) kendimiz ekleyebiliyor muyuz? Hangi yolu tercih etmek daha doğru olur acaba?

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.031
BTC 60794.44
ETH 2623.30
USDT 1.00
SBD 2.62