Dersimiz Matematik

in #tr6 years ago (edited)

Merhaba arkadaşlar bugün matematik derslerimizde baya eğlendik. Yorucu bir gündü aslında o dersten o derse giderken vücudum bir hayli bitap düşmüştü. Ama ne kadar yorgun olsam da mesleğimizi yapmayı bildik ☺️

image

Koştur Koştur Alara Hanım’a gittim. Bakmayın hanım dediğime latife yapıyorum. Kendileri biraz büyümüş küçülmüş de o yüzden onunla şakalaşma lisanımız bu bizim ☺️

image

Şakalaşma Faslı bitikten sonra oturduk derse. Harıl harıl durmaksızın ders çalıştık. Çünkü neden bilin bakalım? Yarın yazılı varmış 😂

Bilmediğimiz yerleri sorduk Hocamıza. 😂 Onları bir güzel tekrar anlattım. Sonra sınavda neler çıkacak, neler edecek derken. Bir bakmışım ki bütün konuları anlatıvermişim tekrar...

image

Eee her ders yaptığımız ritüelimizi gene yapalım dedik ve bol bol fotoğraf çekildik ☺️ Bide arada piyano çaldık tabi hocamıza müzik resitali verdik.

Benim yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim 🙏🏻
Sevgi ile kalın efenim...

Sort:  

Tebrik ederim bir paylaşım.

teşekkür ederim :)

İyi günler, Yazınız TRListe için uygun görülmüştür.Detaylara buradan ulaşabilirsiniz. Yazınız için teşekkür ederiz. TR Discord Kanalından bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Tebrik ediyorum hocam tr listeye secildiniz. Umarim benim kizim da matematigi sever 😀

Çok teşekkür ederim @mesafe inşallah çok sever kızınız ve lütfen ona sevdirin :))

tebrik ederim hocam

Çok teşekkür ederim :) @fakire1sadaka

Trlistede seçilmenize sevindim başarılar

teşekkür ederim :)

hocam başarılar dilerim kolay gelsin

teşekkür ederim hocam sağolun :)

Bayılırım matematiğe ❤
Lisede aldığım matematik dersleri geldi aklıma 😔
Üni de iken de gönüllü ders veriyor idim birine. O günlere uçtum sayenizde.......

Bu yazımla sizin anılarınızı canlandırdıysam ne mutlu bana :)

Tebrik ediyorum hocam. Bir müzik öğretmeni olarak dersi müzikle bitirmenizi takdir ediyorum. :)

Çok teşekkür ederim hocam. Müziksiz hayat hiç olur mu :)

Trliste seçilmeye layık bir paylaşım :) elinize emeğinize sağlık

Teşekkür ederim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 66903.13
ETH 3103.80
USDT 1.00
SBD 3.74