Stresini Unut, Huzura Gel... [Cointurk 19. Projesi] Hasan#7163

in #tr6 years ago (edited)

Başımda yine bir sürü iş, uğraşıp dururken bir steemite bakayım dedim. Baktım gördüm ki projeler devam ediyor. Sürekli güncellemeler geliyor. Steem ve SBD fiyatları cointurk discord kanalından okuduğuma göre geriliyor. Hal böyle olunca elinde SBD tutanlar gerilmeye ve acaba daha düşecek mi satsak mı satmasak mı stresine girmiştir.

Psychology and stres.png
Resim için Kaynak
Benim bugünkü çilem İstanbul sokaklarında idi. Araçlar trafiği felç etmiş ben ise ürünlerimi satma bitirme derdindeyim. Çok şükür akşam oldu vakit bulabildim bir yazı yazmaya. Stresimi yenmenin en kolay yolu onu başınızdan def etmektir. Tabi bunu yapabilmek için ilk defa stres ile karşılaşmıyor olmanız lazım. Yani daha önce en azından bir kez stres altında yaşamış olmanız gerek.

Ben stresi sokakta işimi bitirmekle yeniyorum. Evime dönünce huzur bulacağım bir ortam ve sofra hayali ile yeniyorum. Buda beni mutlu ediyor. Elbette insanlar mutluluk hormonu sayesinde yenilenir ve huzurlu olurlar. Huzursuz olduklarında karnındaki ağrı gitmez insanın. Böyle bir durumda da kendi kendine konuşmaya karamsarlığa düşmeye başlar. Tam böyle bir durumda mutlu anlarınızı hatırlayıp o anı kafanızdan silerek rahata erişebilirsiniz. Bu yüzden başlığımızı stresini unut, huzura gel olarak belirledim. Benim hayatımda en önemli şey hayatım, ailem ve sonrasında işim. Hayatta kalmayı nasip olur başarabilirsem ailemle iyi ve huzurlu vakit geçirebilirim. Tabi bunun için birde iş giriyor araya. Oda çok şükür varsa deymeyin keyfime. İşsiz bir insanın stresi de ortaya çıkacaktır. Bu stresi ancak kendini tatmin edeceği işi bulduğunda ortadan kalkar. Günlük stresler ise anlık gerginlikler moral bozuklukları sırasında ortaya çıkar ve yine anlık olarak ortadan kaybolur hatırlayacağınız mutlu huzurlu anlarla...

stress.png
Resim için Kaynak
Kısaca mutluluk ve huzur ile stresi başınızdan defedebilirsiniz. @kusadasi ve ekibine böyle konulara da değinmemize olanak ağladıkları için teşekkürlerimi sunarım.

Bir sonraki projede değerlendirilmek üzere fikrimi paylaşmak istiyorum. Konu; şehir hayatı ve köy hayatı. İçerik; insanların köyde ve şehirde yaşıyor olmaları neleri değiştiriyor hayatlarında. Bununla ilgili bir makale olabilir.

Saygılar...

Sort:  

Postunuzda Projemizin 5. kurala uyulmamıştır. Düzelttikten sonra Discord üzerinden destek ekibi ile iletişime geçiniz.

Gerekli düzenleme yapılmıştır. Ben ilk projede yazınca tekrar tekrar yazılmayacağını sanmışım. Discord üzerinden yazacağım şimdi.

İlgilenildi. Her projede yazılması gerekmektedır :)

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 64555.14
ETH 3086.03
USDT 1.00
SBD 3.85