Ben Hasan, benden önce gelen Hasan'lara benzemem [Cointurk 18. Projesi] Hasan#7163

in #tr6 years ago

Benim adım Hasan, Çanakkale doğumluyum. Lise ve sonrasını şehir dışında geçirdim. Üniversite benim için en çılgın yıllarımın yaşandığı dönemdi. Yaşımız 19 ve güzel dostluklar edinmiştik. Hiç bir anını unutamayacağımız anılar biriktirdik. Honaz'da o kiraz bahçelerini az aşındırmadık. Okulda az olay çıkarmadık. Deli Ankara'lılar Fahri ve Adnan, Antalya'lı Bilal seni hiç unutmayacağım. Dediğim gibi en güzel yıllarım Denizli Honaz ilçesi PAÜ HMYO'da geçti. O yurdun dili olsa konuşsa. Yurtta bizim yerimize imza atan dostlarım hepiniz sağolun. Ancak bu iyi bişey değil tavsiye etmiyoruz. Başımıza bir hal gelebilir ve zor durumda kalabilirdik.

dostluk.jpg
Resim için kaynak : resimlersokagi.com

Ben 2004 yılında uzatmalı okuldan pazarlama bölümünden mezun olduktan sonra açık öğretim kayıt yaptırdım. 2 yıllık okulu 4 senede bitirdim. Ardından iş aramaya koyuldum. Şimdilerde İstanbul'da özel bir firmada satış sorumlusu olarak çalışıyorum. Hayatımdan memnunum. Dostlarımızla yılda bir görüşme şansımız oluyordu. Artık hepimiz evlendik barklandık. Yıllık süre uzadı belki görüşemediklerim bile olmaya başladı. Adnan ve Bilal Mali müşavir olmuş. Beni buraya davet eden @ihh (Mehmet Ali) ise hayatını çok daha erken kurtaranlardan. O okul yıllarında Honaz'da tanıştığı kişilerle irtibatını koparmadığı için en şanslı olanlarımızdan birisiydi. Şimdilerde 2005 yılından beri çalıştığı firmada yönetici pozisyonunda çalışıyor. Beni buraya davet ettiğin için teşekkür ederim dostum. Güzel bir proje ile Türk topluluğunu bir arada toplamak isteyen ve bunun için projeler üreten @kusadasi size de teşekkür ederim. Projelerinizde yer almak keyif verici olacak. Allah'a emanet olun.

Sort:  

Hoş geldin goca yürekli dostum benim. Bu sene sonu ziyaretine geleceğim Mali Müşavirlik sınavı var :) Hoş geldin aramıza.

Hoşbulduk dostum. İnşallah beklerim gelde bi olta keyfi yapalım.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 65809.08
ETH 3604.05
USDT 1.00
SBD 2.54