Yine, Yeni, Yeniden 🙆

in #tr7 years ago

2 sanıyodum ama 3 gün olmuş galiba paylaşım yapmayalı.. Hayat koşuşturmacasının arasında buraya zaman ayırmak her zaman kolay olamıyo ne yazık ki. Bugün telafi ettim o 3 günümü neyseki. 😊

Herkese merhaba yeniden!🙋

Dün gece Trabzondan misafirlerimiz vardı. Onlar için bişeyler yapıyım napıyım derken, geçenlerde @by-yesilbag a söz verip de bi türlü yapamadığım o müthiş Zebra Kekten yapmaya karar verdim. O da sağolsun her anını kareledi ve burada paylaşmamı istedi.😌

Daha önce Şekilli Şukullu Bişeyler başlığıyla tarifini paylaşmıştım. Ona da buradan ulaşabilirsiniz. 😉

image

• Not: Bu resim 2 gün önce annemde bu keki yaptığım zamandan kalma, kendi evimde tabakta çekmek aklıma gelmedi. 😅

Evet malzemeler ile başlayalım o zaman yeniden..

image

Ben yine yazayım Malzemeleri;
4 yumurta
1 su bardağı şeker
1 su bardağı süt
1 su bardağı sıvı yağ
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
2 su bardağı un
2 yemek kaşığı kakao

Kakao hariç bütün malzemeleri karıştırıyoruz. Hamuru 2 eşit parçaya bölüyoruz ve birine kakaoyu ekleyip çırpıyoruz. Sonrasında işleme başlıyoruz.

image

Numara numara sıralandırdım. Buyrunuz.😊

Şimdi de giflerle paylaşıcam yapım aşamasını. Bu kez yazmak yerine uygulamalı göstercem. 😌

Döküm aşaması

Şekillendirmesi

Ve son dokunuş

Sıra geldi fırına vermeye. 150-160 derecede ağır ağır güzelce pişiriyoruz.

image

Ve işte hazır. Nası güzel bi kokusu var bi bilseniz.. 😍
Aç insanı acıktırır yaa.😋

Bütün evi bununla kokuttum, iyiki de yaptım. Oh,mis!😍 Keşke bugün de koksa hala..♨

Mutlaka bi gün sizde denemelisiniz.😉

Hadi Kalın Sağlıcakla 👋

Sort:  

Ellerine sağlık karıcığım
Ben yedim dün akşam çok lezzetliydi
Ankara dan dönünce İNŞAALLAH yine yerim. 😂
Gerçi az önce bir tepsi künefe yi gömdük ama olsun
Erir midede Biz gelene kadar İNŞAALLAH

İnşaAllah aşkım sen sağ salim gel de boşver keki böreği 😌

Harika görünüyor elinize sağlık, afiyet olsun. 🙂

Tr kullanıcısı olduğunuz için takip(follow) yapıyorum.
Fırsat bulursam tr taglı güzel olan yazılarınıza vote atarım...

Çok teşekkür ederiz

nefis görünüyor :)

Tr kullanıcısı olduğunuz için takip(follow) yapıyorum.
Fırsat bulursam tr taglı güzel olan yazılarınıza vote atarım...

Çok teşekkür ederim :)

Tek eksik @by-yesilbag lezzet testini yaparken çekilecek bir resim :D
Tabi bş tepsiylede verebilir resim hepsini yedikten sonra :))
Elinize sağlık..

Yiyce yiycem ama Ankara da yıl @fakire1sadaka ile birlikte 😂😂
Kültür Bakanlığı na ve devlet tiyatroları na uğradık.
Malum bizim işimiz bu 😂😂😂
Haa bide Mavii de bizimle 😂
Onuda unutmayalım.
Dönünce İNŞAALLAH yine yine yine yiycem İNŞAALLAH 😁

Neffis görüniyoe elinize sağlık

Teşekkür ederiz

Yaraticilikta zirve yapiyorsun harika gorunuyor afiyet olsun

Çok teşekkür ederiz

Ozletmistin kendini hosgeldin:)enfs gorunuyo ellerine saglik:))

Teşekkür ederim canım :) döndüm sahalardayım :)

Tekrar hosgeldin😊

Hoşbuldum inan :))

Ellerinize sağlık, yine çok güzel görünen bir tarif. Afiyet olsun.

Çok teşekkürler

Sekli cok guzel tadi da kim bilir ne kadar guzeldir.

Teşekkür ederim, bi gün deneyin ;)

eline sağlık mükemmel görünüyor. bizde hala yasak kapsamında.

Çok teşekkür ederim, umarım bi gün o yasaklar kalkar :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59273.25
ETH 2758.24
USDT 1.00
SBD 2.28