Gel Artık ❄

in #tr7 years ago (edited)

Merhaba millet! 🙋

Ne var ne yok? Beni sorarsanız, iyiyim çok şükür. Buralarda pek yokum. Malumunuz sevgili eşim @by-yesilbag'ın işleri bu ara yok denecek kadar az olduğundan, bizde kendimizi yine gezmelere verdik. Kısacası gelmeyen paraları sömürmekteyiz. 🙃

Sürekli gezme hali olunca haliyle sizlerle güzel tariflerde paylaşamıyorum. O yüzden tam da şu an ki havaların hatrına, sizlere eski oturduğum yerde çektiğim kar manzaralarını göstermek istiyorum. Kim bilir, belki bu paylaşımlardan sonra artık kar gelir.
Azıcık içinizi üşütebilirim, kusuruma bakmayın. 😌

20131211_111730.jpg
20131211_111752.jpg

Bu fotoğrafları yine s3 mini'mle çekmişim. 2013'ün Aralık ayının 11'i, Yeşilpınar burası. Manzarası da Gazi Mahallesi ve Alibey Barajı..
Burada yaklaşık olarak 3 sene oturduk, yani en azından ben öyle. Çekebildiğim en güzel kış fotoları.
Gerçi bunu biz taşınmadan önce teyzemin evinden çekmiştim ama olsun. 😌

070120132357.jpg

Burası da doğup 20 yaşına kadar yaşadığım Alibey Barajı. Bunu nokia 5800'ımla çekmişim, 2013ün Ocak ayının 7'sinde..
Lapa lapa karın başladığı an, penceremizdeki manzara buydu. Şu çitlerle çevrili alan da bizim bahçemizdi. Daha önce orada yazın çektiğim fotoları bu postta paylaşmıştım, bakabilirsiniz. 😌

20131211_082920.jpg
20131211_082857.jpg

20131211_082927.jpg

Bunlarda yine aynı yerden, s3 mini'mle çekmiş olduğum, 2013ün Aralık ayının 11'ine ait fotoğraflar.
Bazen çok özlüyorum burayı, ne yalan söyliyim; havasını, sakinliğini, temizliğini falan..😌
Kar yağdığında böyle, ağaçların arasından altımızda poşetlerle kaymanın tadını malesef ki hiç bi yerde bulamıyorum. Hey gidi hey, ne günlerdi. 😏

Geçen seneye kadar kar yağdığı zamanlarda yine oraya giderdik kar oynamak için. Çünkü rahattık bi kere, etrafta yabancı kimse olmazdı. Gönlümüzce eğlenirdik. 😊
Yine yağsa da yine gitsek.. Ya da gitmesek..
Ama yağsa artık yani.. Özledik daa..
Sürekli böyle fotolara bakmak olmuyoki. 😄

Bu kadar soğuk fotolardan sonra ben gideyim de kendime bi kahve yapayım, içim ısınsın.
Hadi buyrun beraber içelim. Yanında da kurabiye var he, haberiniz olsun. 😉

Kalın Sağlıcakla 👋

☆ TR tagini ilk sıraya koymayı unutmayın! 🔝
Arkadaşlar hala Türk topluluğu olarak birbirimize yardım ve destek sağladığımız discort kanalımıza katılmadıysanız şimdi tam zamanı. Birlikte öğrenmek ve büyümek için hepinizi bekliyoruz. https://discord.gg/6QGRtKG

Sort:  

Tebrik ederim teyzecim 😊😘

Teşekkürler teyzecim 😄😙

Hi, very nice to see your post!Thanks for you share!

Harika manzaralar Bu yıl görebiliriz karı inşallah...

İnşaAllah, teşekkür ederim :)

AYYYYYYYY ÖZLEDİİĞĞMM :S

Ayyy kıyamam :))

Tebrikler ! Paylaşımınız TRListe kurallarına uygun görülmüş olup günün seçilen yazıları arasında yerini almıştır.Paylaşımınız için Teşekkürlerimizi sunarız.Detaylara buradan ulaşabilirsiniz.Eğer, bizimle iletişime geçmek isterseniz TR Discord Kanalından bizlere ulaşabilirsiniz.

Teşekkür ederim :)

Vay canina super manzaralar eline saglik vok sevdim

Teşekkür ederim 😄

Teşekkürler.

Resimler süper tebrik ederim 😊

Teşekkür ederim 😊

eline sağlık güzel ve eğlenceli olmuş. Bizde kar yağmasını beliyoruz. kartopu yapıp ta kaş göz şişirmek için ama kar yağıncaya kadar öfkem geçiyor. gene kalıyor :) Afiyet olsun bu arada.

Çok teşekkür ederim yorumunuz için.

Guzel manzara :)

Teşekkürler :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 60935.14
ETH 2365.47
USDT 1.00
SBD 2.55