Fırından Sıcacık ♨

in #tr7 years ago

Bu ara biz gece kuşu olduk, akşam yatmaz sabah kalkmaz'lardan olduk. 😄
((Sizlerden ayrı düştük, steemiti özler olduk.😢))

Saat itibariyle Pazar gününe girmiş bulunmaktayız ve ben de sizlere ailece güzel bi pazar kahvaltısında yiyebileceğiniz şahane bi börek tarifiyle geldim.
Tabii biz cumartesi kahvaltısında yaptık bunu ama olsundu, yine de haftasonuydu, yine de keyifliydi. 😌

image

Pizza Börek 😍
Malzeme diye tek tek sıralamıycam. Yapılışıyla anlatıcam bu sefer.
Öncelikle iç harcını hazırlıyoruz. Soyduğumuz domatesleri küçük küçük doğruyoruz. Biberleri doğruyoruz. Sucukları doğruyoruz. Ve son olarak kaşar rendeliyoruz. Sonra hepsini bi kapta karıştırıyoruz.
Bunlar benim koyduklarımdı. Siz isterseniz kaşar peynir yerine beyaz peynir de koyabilirsiniz, hatta zeytin falan bile. 😊

image

Yağlı kağıt serdiğimiz yada yağladığımız tepsiye hazır yufkanın bi tanesini yayıyoruz. Üzerine yağ ve süt karışımı sürüyoruz. Bi tane daha yufka koyup yine karışımı sürüyoruz. Ve sonra bir kez daha aynı işlemi yapıyoruz. Sürdükten sonra iç harcımızı döküyoruz. Kaşar az gelecektir, hemen biraz daha rendeliyoruz bolca. 😉

image

Sizce de tam bir pizza gibi değil mi? 😍

Bunun üzerine yine 2 kez yufka ve karışım ikilisini uyguluyoruz. En sonunda tepsinin kenarından sarkan yufka kenarlarını böreğin üzerine kapatıyoruz.
Yağlı sütlü karışıma bide yumurta sarısı koyup, çırpıp, böreğin üzerine sürüyoruz. Susam ve çörek otu ile süsleyip fırına veriyoruz. 😊

image

Ben bunu bu şekilde akşamdan yaptım. Sabah kalkıp direkt fırına koydum. Kahvaltıya sıcak sıcak çok güzel oldu. 😋
Yarım tepsiyi 5-6 kişi bitirdik. 😅

Pişerken bi de bi güzel kabardı ki görmeyin. Ki zaten göremediniz. O sıra kahvaltı telaşesi yüzünden resim çekemedim. 😂
Ama sonra sündü, söndü, incecik kaldı. Tadı değişmedi tabii. Nefis bişey yaa.. 😍

Hele bide misafiriniz varsa hem pratik, hem lezzetli, hem bereketli. İster kahvaltıya, ister pikniğe, ister akşam çayına. Hepsine yakışır bi tat. 😊

Kalın sağlıcakla 👋

Arkadaşlar hala Türk topluluğu olarak birbirimize yardım ve destek sağladığımız discort kanalımıza katılmadıysanız şimdi tam zamanı. Birlikte öğrenmek ve büyümek için hepinizi bekliyoruz. https://discord.gg/6QGRtKG

Sort:  

İyi ki akşam yemeğini yedik yoksa böyle paylaşımlara yorum yazmak gerçekten zor oluyor. Afiyet olsun. 😅

:D aslında ben millet aç gelir de burda daha da acıkır :D diye çağırdım ama :D
herkes tooook :D

Aç girmemeyi öğrendik artık. :D

:D ne güzel bi faydamız dokunmuş :D
steemit benim için amacına ulaşmıştır :D Zirvede bırakıyorum :D

Bu hızla beslenirse @by-yesilbag kocaman göbekli bir adam olucak sonunda :)).

Şimdiden başladı bile :(

Hamur işlerini bırakıp by yeşilbağ'a biraz salata tarzı şeyler yapın hocam. :)

Otla doycağını düşünmüyorum :)

:D Sensin koca göbekli :D Benimki daha minicik :D 80 kilo o daha :D büyüyecek :D

Vala on numara gorunuyor bende bu sabah kiymali börek yaptim ellerinize saglik teşekkür ederim 😄

Örneği;

image

:D
ama çiğ bunlar :D
pişmemiş :D
yenmez bu :)
bana gönder :D

Hocam pişmişi aninda bitti foto cekmek aklima gelmedi 😂😂

bu daha iyiymiş haci. seninle beraber pastane mi açsak :))

Hahaha hocam olur yanliz ben bekar adamim ona gore degerlendirme yapalim yani 😂😂😂ama cidden daha on nuamraydi tavsiye ederim

:D
daha derken :D
arkadaş az önce övüyorlardı şimdi gömüyorlar :D bu nasıl iş ya :D
resmen açılış günü iş yapıp sonrasında sinek avlayan işletmeye dönecez ya :D

Hocam yapmayin ya kaldirayim ben böreği en iyisi 😂😂😂😂

yalnız resmen börgır da mec danılds istiyorsunuz :D
ne kadar ayıp bi muhabbet :D

Off offf offf harika gözüküyor. Acıktım valla :))

evet bencede o yüzden hadi yemek yemeğe :D
yemek de ne var :?

desene bız yapmyı bılmıyoz yemege gelırız dıye :))

:) yemeğe gelin canım :D
ama gelirken bana da yemek getirin :D
eliniz boş gelmeyin :D
lütfen ama :D

Börek bittiğine göre ancak tatlıya yetişiriz.

:D yok ona da yetişemezsin :D ben onu da yedim :))))))))))))))))))))))))

Ye tabiki ama sonra kiloları şikayet etme :))

:D şikayet yok :)
iki gündür yemek yiyemiyorum biliyorsun
:D
açık kapatıyım :D 6 ay böyle yiyim sonra normale dönücem İNŞAALLAH :D

Ye bakalım can boğazdan gelir durmak yok enerji lazım bu steemit te sana :))

Vala hocam kiymali borek efsane oluyor evde;)) pişmiş halini cekemedim bile aninda bitti 😂😂

Peki biz ne yiyeceğiz. Göz hakkı vardır :((

Vala hocam hakkınızı helal edin 😥😥😥

Helal olsun. Daha lezzettli paylaşımlara devam inş..

Saolun varolun 🤗🤗

:D abi çiğ mi gömdünüz :D nasıl bi açlıktır bu :)

bari az bişe güneşde bekletseydiniz :D
ısınırdı :)))))))))))))))))))

Aclik seviyemizi dusunun artık 😂😂

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

gece yatmaz sabah kalkmaz olduk dıyonuzda ortalıklarda goremıyoz naaaaberrrr :))

:D Hastayız hastaaa :)
sen kolonoskopi nedir biliyormusun :D çok utanıyorum :) İçimi dışımı biliyorlar artık :)

bak sımdı olmadı ıcını dısını nedemek hahahah

:'( utanıyom :D konuşturma :D

Aşkım yaaa :)))

Evet ortalıkta olmayıp hep buradayız deniyor sonunda:))

:D öyle de bi üste çıkma yeteneği var bu adamda :D ne kadar ayıp :D
@tarikhakan55 ama ben senin yanındayım :D

Kesinlikle ilk günden beri bende senin yanındayım İlerde büyük adam olunca untuma bizi :))

:D estağfurullah unuturmuyum hiç

Hem bak koca operatör oldum hiç değiştimmi :D
bide siz kimdiniz nerden tanıyorsunuz beni onu da söylerseniz :D

Evet hiççç değişmemişsin. Yoldan geçiyordum bir sorayım istedim :))

:D haa şimdi hatırladım :D
sen şu bizim çoook uzaktan akraba :D o değilmisin ya :D
hoş geldin nassın :D

Fotoğrafları görenin iştahı açılır. Ellerinze sağlık, afiyet olsun :)

ALLAh razı olsun hoşgeldin bi tabak yapammı :D

yemiş kadar oldum. Teşekkür ederim :)

Ben de bir ara benzer bir pizza börek yapmıştım ama unutmuşum. Sayenizde hatırlamış oldum. Elinize sağlık şahane olmuş.

Teşekkür ederim :) bi ara yine yapın mutlaka :)

evet aşkım bende sana teşekkür ederim ve sende bi ara yine yap mutfakta :D hemen yap :D

Hele dur yeni bitti :))

ALLAH razı olsun :D
hatırlamışsınız ama :D anladığımız kadarı ile yapmamışsınız :D
yapsanız da discortta dağıtsanız bizde yesek :D bir kaç dilim daha
bunlar kesmedi de beni :D

ya şimdi buna güzel diyecem ama benim kestane daha güzel di :)))

senmiydin o kestaneyi paylaşan :D
onu bi gördük canımız kestane çekti :D
az getir de yiyek ya :D

ayıp ettin sen trabzonda oturuyordun dimi

hemen yola çıksam senin deyiminle 10,20,50 bilemedin 900 saate ordayım :)))

:D İstanbuldayım ben :) ne TRABZONU
ama bize her yer TRABZON :D

arkadaşım sen mesajlara bile 6,5 saatte dönen birisisin. o yüzden bende senin taktikle sana kestane getirmeyi düşünüyorum :)))

Afiyet olsun börekler güzel görünüyor

Teşekkür ederim :)

:D Görünüyor derken :)
artık malesef görünemiyorlar :)
hepsini koruma altına aldım :D midemde rahat rahat korunuyorlar :D ama görünmüyorlar :D

oooofffff nefıs gorunuyor elınıze saglık afıyet olsun dıcem mıllet ama kalmamıstır @by-yesilbag dan bize.. :)

:Devet beni iyi tanıyor steemit arkadaşlarım :D
sanırım sadece iki dilim kalmış ki şimdi gidip onlarıda alıp gömücem :D
bunu da sırf senin için yapıcam :D

Afiyet olsun biz yiyemedik ancak resmini gorduk 😁

:) hoş geldin :)
hemen yapıyorum bi tabak :) senin için :D
ve indiriyorum mideye :D senin için :)

Afiyet olsun :)

:) EYVALLAH :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 69788.22
ETH 3727.34
USDT 1.00
SBD 3.75