Elektrik mi Daha Ucuz, Gaz mı?🤔

in #tr7 years ago

Yeni haftaya, yeni dostlara, yeni soğuklara merhaba!

Soğuk demişken, havalar dün itibariyle İstanbul'da bi hayli bozdu. Dün gece yağmur yağmıyordu, adeta fırlatıyordu.⛆

Her evde olduğu gibi; bizde de evin reisi ekmek parası kazanmak için işinde gücündeyken, evin hanımı da (o ben oluyorum) evde kös kös oturmakla meşgul. 😅
Havalar soğuk olunca haliyle ev de soğuk oluyo. E bide kadınların erkeklere oranla daha çok üşüdüğünü göz önünde bulundurursak (en azından bizim evde öyle), ısınmak için ya kombi yakılacak ya da doğal yollar bulunacak.🌬

Bizler tutumlu insanlarız. Kışın kazanır yeriz, yazın kazanamadan da yeriz. Her türlü yeriz. Yiyerek tutarız. Derken saçmaladım gene.😌
Evde tek başına olunca kombi yanınca sanki boşa gidicekmiş geliyo bana. Ben de o yüzden farklı yollara baş vurdum. Bir kaç örnekle göstermek istiyorum..

Evde Doğal Yollarla Nasıl Isınılır?

  1. Ütü yaparak.

    image

    Tipik bir ev hanımı iseniz, hiç de zor olmamalı. Hem işinizi yapıp hem de ısınmanın en kolay yoludur kendileri. Hatta akşam vakti yaparsanız, hem siz hem oda hem de evin reisi de ısınmış olur. 3ü hatta 4ü bi arada. 😄
    Aynı zamanda yapılan odada kapı kapalı tutulursa bi güzel buhar banyosu da yapmış olacaksınız. 💨

  2. Yemek pişirerek.

    image

    İster fırında olsun, ister ocakta; akşam yemeğinizi pişirirken yine mutfağın kapısı kapalı olursa orası hamama dönüşebilir. Hatta işi abartıp, kekti kurabiyeydi falan yaparsanız fırın sıcaklığından daha çok verim alacaksınız.😄
    Sonra da akşama mutfak masasında o sıcak ortamda afiyetle pişirdiklerinizi yiyeceksiniz.😋

  3. Örgü örerek.

    image

    Bunu daha önce de el ısıtma yöntemi olarak anlatmıştım. Kesinlikle işe yarıyo. Özellikle ayaklarınızı bi battaniyenin altına uzatıp da örerseniz, sıcacık olcaksınızdır.😄
    Bu vesileyle eşe dosta onları da ısıtacak şeyler yapmış olursunuz. 💁

  4. Çay içerek.

    image

    Bu maddede işi baya abarttık. Çay içmek bahane. Çaycının buharı şahane. 😄
    Hem çayı ısıtmak için kaynatırken odanız ısınacak, hem sürekli o sıcak odadan çıkıp mutfağa çay doldurmak için giderken üşümekten kurtulcaksınız, hem de oturup steemitte keyif çatacaksınız. Çay içerken de içiniz iyice ısınacaktır. ☕


Evet arkadaşlar, ben özellikle ev hanımlarını ilgilendiren tavsiyelerimi sizlerle paylaştım. Varsa sizin de küçük fikirleriniz, onlara da talibiz. 😄

Başlıktaki soruya dönecek olursak, doğalgazı açmamak için farklı yollara başvurduk vurmasına da; sahiden elektrik mi daha ucuz, gaz mı sorusunun cevabını ay sonunda faturalarda görücez.😓

Bugünlük benden bu kadar dostlar, ben şimdi odada ütü yapayım. 💪

Kalın Sağlıcakla 👋

☆TR tagini ilk sıraya koymayı unutmayın!
Arkadaşlar hala Türk topluluğu olarak birbirimize yardım ve destek sağladığımız discort kanalımıza katılmadıysanız şimdi tam zamanı. Birlikte öğrenmek ve büyümek için hepinizi bekliyoruz. https://discord.gg/6QGRtKG

Sort:  

süper samimi paylaşım teşekkürler

Ben teşekkür ederim güzel yorumunuz için

Yok ben usumeyi tercih ederim utu yapmayayim :))

:)))) o ütülerin yapılması lazım malesef, bende amaçtam ziyade araç olarak kullanıyorum :)

Tebrikler! Yazınız Steemit Türk Topluluğu tarafından günün yazısı olarak seçildi. Detaylara buradan ulaşabilirsiniz.

Teşekkür ederim

Bugüngü votemi trliste için değil by-yesilbag ın azimli resmi için tam güç atıyorum
tebrikler...

O zaman ben de ikimiz adına çok teşekkür ederim size

Güzel paylaşım.

Teşekkür ederim

Biraz fan gürültüsü olabilir ama yılın 12 ayı, 7 gün 24 saat ısınması gereken bir yer varsa Bitcoin mining'le de ısınılabilir sanki. :))

12 ay değil ya şurada 3-5 ay için çözüm lazım bize. Teşekkür ederim yorumunuz için

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 60984.95
ETH 2351.90
USDT 1.00
SBD 2.47