Dumanı Üstünde Kapuska ♨

in #tr7 years ago

Mevsimin en güzel nimetlerinden biri daha, Beyaz Lahana..
En sevdiğim yemeklerden biri olan Kapuska yemeğinden bahsedicem size.

Hamur işi paylaşımı yapmıycam diye, yemek paylaşımı da mı yapmıyım?😌

image

Genel olarak herkes bayılmaz bu yemeğe, özellikle de çocuklar hiç haz etmez. Sevenini buldun mu kaçırma! 😄

Şu soğuk günlere içimizi ısıtan bu nimeti her gün bulsam her gün bıkmadan yerim heralde. Nitekim bu bitince kalan lahanayı da hemen pişirmeyi düşünüyorum. Bide aşırı faydalı olunca. 😍

image

Herhangi bi doğrama taktiği var mı bilmem, biz gelişi güzel doğruyoruz. 😄
Önce sirkeli suda bekletip sonra da bol suda yıkıyoruz. Ardından tencereye sıvı yağ koyup, yemeklik doğradığımız soğanları kavuruyoruz. Her yemekte olduğu gibi.. Sonrasında salça ve kıymayı koyup kavurmaya devam ediyoruz. Bu yemeğe kıyma çok yakışıyo.😉

Onlar bi güzel kavrulduktan sonra lahanayı koyabiliriz artık. Az biraz su, tuz, pulbiber, kimyon koyup yemeğimizi pişmeye bırakıyoruz.

image

Suyu az koymamızın sebebi, ıspanakta da olduğu gibi daha sonra lahanaların sünmesi. Yetersiz gelirse sıcak su katılabilir. Arzuya göre farklı baharatlarda kullanabilirsiniz.
Lahanalarımız iyice yumuşadıysa eğer, yemeğimiz pişmiş demektir. Her şeyde olduğu gibi bunun da yanında bi kase yoğurt iyi gider, benden söylemesi.😉

Ben sabah 12de yediğim azıcık kahvaltıyla duruyorum, @by-yesilbag da bi avuç fındıkla. 😂 Oluşmaya başlayan göbeğin önüne geçicez diye, açlıktan ölücez şuracıkta.
Artık saat 6 olsa da yemek yesek! 😋

Bu arada çok yakında ellerimi ısıtmak için bulduğum formülü sizlerle de paylaşıcam, takipte kalın. 👐

Kalın Sağlıcakla 👋

Arkadaşlar hala Türk topluluğu olarak birbirimize yardım ve destek sağladığımız discort kanalımıza katılmadıysanız şimdi tam zamanı. Birlikte öğrenmek ve büyümek için hepinizi bekliyoruz. https://discord.gg/6QGRtKG

Sort:  

Görünce saşırdım. Tesadüf o ya, bizde de kapuska :) Elinize sağlik, afiyet olsun...

Vaktiyken bol bol tüketmek lazım dimi ama :) Çok teşekkür ederim, sizinde elinize sağlık afiyet olsun :)

Kesinlikle :) Teşekkürler

İlerleyen zamanlarda bu platformda bayanların uğrak noktası olacaksınız, tebrik ediyorum sizi :)

Çok teşekkür ederim, burda bayanlar çoğalsın da ben de onlara uğrayayım.

Gerçekten mükemmel gözüküyor. Bizim orda bir söz vardır. Bir insan kabuskayı güzel yapabiliyorsa diğer bütün yemekleri lezzetli yapabilir.

Teşekkür ederim, ilk kez duyuyorum bu sözü, o kadar da zor değil bence.

Kokusu buralara geldi..Bir tabakta bana koyarmısınız lütfen

Teşekkür ederim yorum için

Yemek paylaşımları uzmanlık alanıma girer.. Zaten hayattan tat alabildiğimiz kaç tane şey varki

Yemeklerinizi sürekli takip edeceğimden emin olabilirsiniz..Varmı bizim mutfağımız gibisi beee

Çok teşekkürler

Akçaabat köftesi bence ülkemizdeki köftelerin içinde en leziz olanı..Aslında bunu söylerken zorlanıyorum çünkü inegöl ve tekirdağ köftesi de inanılmaz

Bana köfte olsun hepsi ayrı bi güzel 👌

Valla bugün yedim daha öğlen yemeğinde ...mukemmel ötesi ...yaşasın TÜRK MUTFAĞI ve onu yaşatan sizin gibi kıymetli insanlar devam devam daha istiyoruz....

Yaşasın Türk Mutfağı kesinlikle, çok teşekkür ederim

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by By_YesilbaG from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews/crimsonclad, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows and creating a social network. Please find us in the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

Sağolun @byn-Yesilbag askerliğimi hatırladım.
Üzgünüm ama etçiyim ben.

Bunda da et var üzülmeyin

elinize sağlık, börekler daha iyiydi, alıştırarak geçiş yapsaydık:)

Bi anda keselim ki dönüşümüz muhteşem olsun :))))) teşekkür ederim

Bir tane daha benden:)bende hadi gece yemek yemek istedigimde hadi sabah olsunda kahvalti yapalim diyenlerdenim:))

:)) azcık sabretmek lazım :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61757.03
ETH 2490.84
USDT 1.00
SBD 2.64